Arkadaşım sen bi çık dışarı gez nefes falan al ok burda erepublike ref. link verip üye topluyacağına git asker , polis ol biraz oyunla hayatı ayırt edin :)
yorum olsun diye bosuna yorum yazma,ben ne yapip yapmam gerektigini cok iyi biliyorum.Bence sen nefes al yoneticilere yagcilik yapicam diye kendi yorumun dusuncen yok.Orada esek kadar erepubik yaziyor sanaldunya!
