Icerige atla
Extraloob

# Erepublik Rehberi #

· 36 Replies · 17K views Pinned · Page 2 / 2
Replies
S
#21

Arkadaşım sen bi çık dışarı gez nefes falan al ok burda erepublike ref. link verip üye topluyacağına git asker , polis ol biraz oyunla hayatı ayırt edin :)

yorum olsun diye bosuna yorum yazma,ben ne yapip yapmam gerektigini cok iyi biliyorum.Bence sen nefes al yoneticilere yagcilik yapicam diye kendi yorumun dusuncen yok.Orada esek kadar erepubik yaziyor sanaldunya!
S
#22
Ve beklenen oldu kutsal sehir Kudusu Turkiye olarka ele gecirdik israil bayragini indirip Ay yildizli bayragi diktik !
- Resim Silinmiş.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#23

Arkadaşım sen bi çık dışarı gez nefes falan al ok burda erepublike ref. link verip üye topluyacağına git asker , polis ol biraz oyunla hayatı ayırt edin :)

yorum olsun diye bosuna yorum yazma,ben ne yapip yapmam gerektigini cok iyi biliyorum.Bence sen nefes al yoneticilere yagcilik yapicam diye kendi yorumun dusuncen yok.Orada esek kadar erepubik yaziyor sanaldunya!

once üslübuna dikkat et ben asla yöneticilere yağcılık yapmam yapanları da sevmem savunmadan vazgeç erepublikte gitmiş israili yenmişmiş 😁 çok komiksiniz siz ya
-
#24
rehber güzel olmuş 😊
B
BuGRaS ⭐ 19y
#25

Arkadaşım sen bi çık dışarı gez nefes falan al ok burda erepublike ref. link verip üye topluyacağına git asker , polis ol biraz oyunla hayatı ayırt edin :)

yorum olsun diye bosuna yorum yazma,ben ne yapip yapmam gerektigini cok iyi biliyorum.Bence sen nefes al yoneticilere yagcilik yapicam diye kendi yorumun dusuncen yok.Orada esek kadar erepubik yaziyor sanaldunya!

once üslübuna dikkat et ben asla yöneticilere yağcılık yapmam yapanları da sevmem savunmadan vazgeç erepublikte gitmiş israili yenmişmiş 😁 çok komiksiniz siz ya

neresi komik kardeşim ?

ne yani senin gibi iki üç canavar kescez diye dağ bayır mı tepelim.

hiç olmazsa eisraile dalıyoruz.. bende sro oynuyorum ama dediğin çok saçma... komikmiş
S
#26

Arkadaşım sen bi çık dışarı gez nefes falan al ok burda erepublike ref. link verip üye topluyacağına git asker , polis ol biraz oyunla hayatı ayırt edin :)

yorum olsun diye bosuna yorum yazma,ben ne yapip yapmam gerektigini cok iyi biliyorum.Bence sen nefes al yoneticilere yagcilik yapicam diye kendi yorumun dusuncen yok.Orada esek kadar erepubik yaziyor sanaldunya!

once üslübuna dikkat et ben asla yöneticilere yağcılık yapmam yapanları da sevmem savunmadan vazgeç erepublikte gitmiş israili yenmişmiş 😁 çok komiksiniz siz ya

yapicak isin yoksa bu konuya ugrama yine yaziyorum yorum olsun diye yorum yazma,tabbi tabbi 2007 yillindan beri bu forumdayin cok gordum sizin gibileri yoneticilere yagcilik olsun diye onlarin her yaptigin arkasinda duranlar hatta hata bile olsa.Ne savunmasi senin beynin sulanmis silkroad oynamaktan,sanalda israili sildik peki sen ne yaptin bu konu hakkinda koca bir hic?Gunde bu oyuna 5 dakkani ayirman yeterli silkroad gibi gunde 1 2 saatini almiyor lutfen bir dahada yorum olsun diye yazma yuzlerce topik var git onlara yaz
S
#27
Ve sonunda beklenen oldu Israil haritadan silindi ve israil topraklari artik Turkiye'ye bagli
- Resim Silinmiş.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#28
Ve sonunda beklenen oldu Israil haritadan silindi ve israil topraklari artik Turkiye'ye bagli
- Resim Silinmiş.

Aferim aferim çok büyük şey becermişisin ben hiçbir yerde yöneticilere yağcılık yapmam birşey sölüyecek olsam gider panelde yazarım burda senin gibilerle uğraşmam yaşını tam kestiremedim ama 9-12 arası olduğun kanısındayım ben silkroad oynuyorum evet ama emin ol senin şu oyuna bağımlı olduğun kadar değilim orda israili haritadan silince bir şey mi yaptığını sandın 3yıldır buralardayım senin gibisini ne gördüm ne de duydum söyleyecek bir şeyin yoksa sus otur aşşağı senle uğraşacak halim de vaktim de yok 👋 👋
S
#29
Ve sonunda beklenen oldu Israil haritadan silindi ve israil topraklari artik Turkiye'ye bagli
- Resim Silinmiş.

Aferim aferim çok büyük şey becermişisin ben hiçbir yerde yöneticilere yağcılık yapmam birşey sölüyecek olsam gider panelde yazarım burda senin gibilerle uğraşmam yaşını tam kestiremedim ama 9-12 arası olduğun kanısındayım ben silkroad oynuyorum evet ama emin ol senin şu oyuna bağımlı olduğun kadar değilim orda israili haritadan silince bir şey mi yaptığını sandın 3yıldır buralardayım senin gibisini ne gördüm ne de duydum söyleyecek bir şeyin yoksa sus otur aşşağı senle uğraşacak halim de vaktim de yok 👋 👋

Senin yasinin 9 dan kucuk oldugu belli 30 kere yazmama ragmen yine gelip haziyorsun,ugrasma yazma bakma su konuya.Yasim 17 senin kactir bilmem.Ben oyuna gunde 10dakkadan fazla harcamiyorum senin gibi silkroadin basinda saaaatlerimi kaybetmiyorum 😊 Cok buyuk birsey oldu:) Bulgar televizyonlarinda israil ecumhuriyetini haritadan sildiler diye haber vardi sirb gazetesine cikti polonya gazetelerien cikti yani buyuk sey olmus 😊 uyelik 2009 yaziyor ne ayak?Ben 2007den beri buralaradyim,bende sana sunu diyorum konuyu kirletme bos bos da yazma bir daha.
J
JeWilyn ⭐ 16y
#30
iyice uzadı bu konu Securtiyyyyyyyyyyyyyy ^^
B
BuGRaS ⭐ 19y
#31
oyunu bilmeyen arkadaş israili sadece silverın aldığını sanıyor orda yaş faktörü ortaya çıkıyor 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#32
oyunu bilmeyen arkadaş israili sadece silverın aldığını sanıyor orda yaş faktörü ortaya çıkıyor :D

Onu senin seviyendekiler bile bilir.bak kendin de diyorsn. OYUN
S
#33
oyunu bilmeyen arkadaş israili sadece silverın aldığını sanıyor orda yaş faktörü ortaya çıkıyor :D

oyunu bilen arkdaslarin oyundan ne kadar anladiklari belli^^Bir ulke diger ulkeye saldirmak icin once savas ilan etmesi gerek ve sonra cumhurbaskani o ulkeye savas acmali ,cephede tanklar tankladikca vuruslara gore toprak el degistirebiliyor yada ayni ulkede kaabiliyor.Senin yas en az bi 30 var ....
S
#34
oyunu bilmeyen arkadaş israili sadece silverın aldığını sanıyor orda yaş faktörü ortaya çıkıyor :D

Onu senin seviyendekiler bile bilir.bak kendin de diyorsn. OYUN

Sen anlama ozurlumusun ?Konuya yazip durma hosuna gitmiyorsa girme acma yazma uzak dur.O kadar akiliysan gel senle iq testi yapalim herturlu test yapalim.Hic olmasa bile oyunda tavrimizi koyduk ellimizden geleni yaptik.
B
BuGRaS ⭐ 19y
#35
oyunu bilmeyen arkadaş israili sadece silverın aldığını sanıyor orda yaş faktörü ortaya çıkıyor :D

Onu senin seviyendekiler bile bilir.bak kendin de diyorsn. OYUN

dostum saçma sapan konuşup konuyu uzatma bence.. evet bu bi oyun senin oynadığın ya da bende oynuyorum silkroad oyun değil mi..

burda gelmiş adam oyuna gelin diyor sen bu ne diyip duruyorsun madem oyunu beğenmedin yorum yapma kardeşim.. biraz da üsluba dikkat etsek güzel olur
I
#36
Arkadaslar oyuna gelmek ısteyen olursa bu lınkten gırersenız sevınırım http://www.erepublik.com/tr/referrer/Mucomuco hem siz bana yardımcı olursunuz hem bende sıze ekmek para vs gıbı konularda yardımcı olurum ulke olarak Cyprus secınız lutfen heınızı beklıorum

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: