Siyasi hiçbir düşünceyle değil video çok hoşuma gittiği için koyuyorum ziggs seslendirmesi cidden bana göre oyundaki en iyi seslendirme sırf bunun için ziggs alacağım 😜
Erdoğan Pentakill
· 3 Replies · 1.3K views 0 reading
3 Replies
sırıttım 😁

Bu mesaj Left Behind rumuzlu uyeden alinti yapildi
değil de arka plandaki şarkı hoşuma gitti baya ama zor adını bulmak.
sırıttım 😁
değil de arka plandaki şarkı hoşuma gitti baya ama zor adını bulmak.
Log in to write a reply.
Log In