Icerige atla
Extraloob

Engelliler

· 2 Replies · 1.6K views
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#1
Sizin görüşünüz nedir ?

Engelliler Günü nü geçtik ama olsun Bende bir Engelli olarak Bu Anketi sunmak istedim :))
2 Replies
B
Buzzz ⭐ 18y
#2
Engelli insanlara her zaman sevgi gösterilmesi lazım.Kendilerini daha iyi hissederek o engelini azda olsa unutturmak lazım.Doğuştan engelli insanlar var bu engeli kendileri istemedi.Malesef sadece Türkiye'de mi bilmiyorum ama fazla ilgi gösterilmiyor.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: