Sizin görüşünüz nedir ?
Engelliler Günü nü geçtik ama olsun Bende bir Engelli olarak Bu Anketi sunmak istedim :))
Engelliler
· 2 Replies · 1.6K views 0 reading
2 Replies
Engelli insanlara her zaman sevgi gösterilmesi lazım.Kendilerini daha iyi hissederek o engelini azda olsa unutturmak lazım.Doğuştan engelli insanlar var bu engeli kendileri istemedi.Malesef sadece Türkiye'de mi bilmiyorum ama fazla ilgi gösterilmiyor.
Log in to write a reply.
Log In