Icerige atla
Extraloob

En Sevdiğin [GM]

· 27 Replies · 2.6K views · Page 2 / 2
Replies
S
StickControl OP ⭐ 19y
#21
valla hıcbırını tanımıyom ama gargamelın adı guzel ondan onu sectım :D

hiç birini tanıom salla gitsin gargy :D

tüüü sronun yüzkaraları 😁 😁 😁
G
#22
heheheh napak hacı buraya uye olan herkes sro manyak olcak dııl ya 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#23
genelde gm tarky notice görüyorum ama gargamel daha sempatik =) o yüzden gargamel dedim ☕
M
#24
GM sevici değilim.
Genellikle +8 de yanan weaponlar yüzünden notice geçtiği anda çok hoş sözler sarfederim kendilerine.
T
Tarantella ⭐ 19y
#25
en sevdigim gm..ölü gm.
S
StickControl OP ⭐ 19y
#26
GM sevici değilim.
Genellikle +8 de yanan weaponlar yüzünden notice geçtiği anda çok hoş sözler sarfederim kendilerine.

+5 iyidir 🙄 😈
M
mertcangs ⭐ 18y
#27
[GM]Sweety bence

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: