valla hıcbırını tanımıyom ama gargamelın adı guzel ondan onu sectım :D
hiç birini tanıom salla gitsin gargy :D
tüüü sronun yüzkaraları 😁 😁 😁
valla hıcbırını tanımıyom ama gargamelın adı guzel ondan onu sectım :D
hiç birini tanıom salla gitsin gargy :D
GM sevici değilim.
Genellikle +8 de yanan weaponlar yüzünden notice geçtiği anda çok hoş sözler sarfederim kendilerine.
Log in to write a reply.
Log In