Icerige atla
Extraloob

En çok kim gol atar sizce euro 2008

· 32 Replies · 2.4K views · Page 2 / 2
Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#21
hollanda ya sadece 2 oy cıkmış lakin adamlar bugun italyanlara 3 tane salladı 😁
[ek #12654]
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#22
hollanda ya sadece 2 oy cıkmış lakin adamlar bugun italyanlara 3 tane salladı 😁

Hollanda'ya oy verenlerden biri benim digerini bilmiyom 😁
T
#23
zuahahha 10 tane fransa var ahaaha gelde gulme işte kimle kapışıyoz :P:P:P benim adayım daha yarın oynuyacak muhtemelen 3 atar oda ruslara
T
#24
hollanda ya sadece 2 oy cıkmış lakin adamlar bugun italyanlara 3 tane salladı 😁

Hollanda'ya oy verenlerden biri benim digerini bilmiyom 😁



Ben de Hollanda demiştim.Ama oy vermeyi unutmuşum^^
O
Old School ⭐ 19y
#25
Favorim hollanda
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#26
İspanya

senin ispanya 3 tane salladı dk 85. hacım
3üde david villa
[ek #12654]
M
MoonLife ⭐ 19y
#27
Hollanda.
T
#28
İspanya

senin ispanya 3 tane salladı dk 85. hacım
3üde david villa

Ya adamlar ceza sahası içinde t...k geçti rusya ile atacaz deseler 5 olurdu bu maç en az
Tabi bide bilgi var biz heybeye konuşmuyoz 😜 😜
M
MakmeN ⭐ 19y
#29
spain tabiki zaten 4 tane caktilar bugun
K
kral_tr ⭐ 18y
#30
Bence almanya atar çok süper oynuyolar adamlar futbolu
C
CapsLock ⭐ 19y
#31
turnuva bittikten snramı sölyosn 😄
K
kral_tr ⭐ 18y
#32
Bence ispanya atar gibime geliyo

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: