Icerige atla
Extraloob

emreural,Guathema,Adith,Extrowe,Maynard in Saturn. Güncel

· 77 Yanıt · 7.3K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
R
Rochas ⭐ 16y
#41
Fink 42 olmuş kocum benim kasın kasın 90 yapın ben baslıyorum ^^
C
Chrysler ⭐ 16y
#42
Fink 42 olmuş kocum benim kasın kasın 90 yapın ben baslıyorum ^^

Ben 90 olayım seni kasarım MR_STAFF gitsin pt yapsınlar 😁
A
ALpique ⭐ 17y
#43
Bizde Gelekmi :D


asdasdfff 😄 bu aralar ztn bizim ortamlarda biizm elemanlardan biri yarın şuraya gidiyorum dedimi 10 kisi birden ''bizde gelehmi '' 😄
A
Adith ⭐ 18y
#44
45 olduk beyler yarın sabaha kadar 50 oluruz. 🍺
B
BayPipo ⭐ 16y
#45
bence kendinede bi char kas emre usta bu plwl yaptıgın char yani ..
hayılır leveller dilerim bu arada 😊
A
Adith ⭐ 18y
#46
bence kendinede bi char kas emre usta bu plwl yaptıgın char yani ..
hayılır leveller dilerim bu arada :)

Bacardi ve Vittoria onun charları hacım. 😜
A
Addicted OP ⭐ 19y
#47
Çok iddialıyız basladık... pt deki:_Fink_ Guathema'nın Mr_STAF , Vittoria ve _Bacardi emreural'ın, Extrowe ve Extrose Extrowe'nin, Maynard_ Maynard'ın AlphaTank Adithin. Bekle bizi saturn biz gelioruz 😜

Güncel Leveller..

/Güncel...
E
Extrowe ⭐ 16y
#48
Durmak yok yola devam 😜
R
Rochas ⭐ 16y
#49
Adamsınız adam ❤️ 😘
A
Addicted OP ⭐ 19y
#50
Akıyoruz 😆 summer1:
F
frityus ⭐ 17y
#51
Akıyorsunuz .
A
Addicted OP ⭐ 19y
#52
🤤
G
GNR ⭐ 18y
#53
Başarılar diliyorum ancak saturn gibi bi serverde 0'dan baslamak bence gereksiz iyi bir pt kurmusken yeni serverleri tercih etseniz daha iyi olurdu yinede iyi eğlenceler
R
Rochas ⭐ 16y
#54
Saturn de başlamamızın sebebi zaten 104 lvl bir charın olması yani yeni eski ffark etmiyor önemli olan arkadaşlık ortam ve eğlence 104 lvl char olmasaydı başlarmısınız derseniz orası düşünülür 🍺
A
Addicted OP ⭐ 19y
#55
Saturn de başlamamızın sebebi zaten 104 lvl bir charın olması yani yeni eski ffark etmiyor önemli olan arkadaşlık ortam ve eğlence 104 lvl char olmasaydı başlarmısınız derseniz orası düşünülür 🍺

🙏
A
Addicted OP ⭐ 19y
#56
Çok iddialıyız basladık... pt deki:_Fink_ Guathema'nın Mr_STAF , Vittoria ve _Bacardi emreural'ın, Extrowe ve Extrose Extrowe'nin, Maynard_ Maynard'ın AlphaTank Adithin. Bekle bizi saturn biz gelioruz 😜

Güncel Leveller..

21.12.2010 Salı. Bundan Sonra her salı güncel ss eklenecektir.


/Güncel.
S
shneZee ⭐ 18y
#57
Ortam güzel olmalı,kolay gelsin 🍺
A
Addicted OP ⭐ 19y
#58
tşkrler 😊
R
Rochas ⭐ 16y
#59
Fink off babam offf emre kanka çok seviyorum seni makara: ❤️
A
Addicted OP ⭐ 19y
#60
Fink off babam offf emre kanka çok seviyorum seni makara: ❤️

😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: