Fink 42 olmuş kocum benim kasın kasın 90 yapın ben baslıyorum ^^
emreural,Guathema,Adith,Extrowe,Maynard in Saturn. Güncel
· 77 Yanıt · 7.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
Fink 42 olmuş kocum benim kasın kasın 90 yapın ben baslıyorum ^^
Ben 90 olayım seni kasarım MR_STAFF gitsin pt yapsınlar 😁
Bizde Gelekmi :D
asdasdfff 😄 bu aralar ztn bizim ortamlarda biizm elemanlardan biri yarın şuraya gidiyorum dedimi 10 kisi birden ''bizde gelehmi '' 😄
45 olduk beyler yarın sabaha kadar 50 oluruz. 🍺
bence kendinede bi char kas emre usta bu plwl yaptıgın char yani ..
hayılır leveller dilerim bu arada 😊
hayılır leveller dilerim bu arada 😊
bence kendinede bi char kas emre usta bu plwl yaptıgın char yani ..
hayılır leveller dilerim bu arada :)
Bacardi ve Vittoria onun charları hacım. 😜
Çok iddialıyız basladık... pt deki:_Fink_ Guathema'nın Mr_STAF , Vittoria ve _Bacardi emreural'ın, Extrowe ve Extrose Extrowe'nin, Maynard_ Maynard'ın AlphaTank Adithin. Bekle bizi saturn biz gelioruz 😜
Güncel Leveller..
/Güncel...
Durmak yok yola devam 😜
Adamsınız adam ❤️ 😘
Akıyoruz 😆 summer1:
Akıyorsunuz .
🤤
Başarılar diliyorum ancak saturn gibi bi serverde 0'dan baslamak bence gereksiz iyi bir pt kurmusken yeni serverleri tercih etseniz daha iyi olurdu yinede iyi eğlenceler
Saturn de başlamamızın sebebi zaten 104 lvl bir charın olması yani yeni eski ffark etmiyor önemli olan arkadaşlık ortam ve eğlence 104 lvl char olmasaydı başlarmısınız derseniz orası düşünülür 🍺
Saturn de başlamamızın sebebi zaten 104 lvl bir charın olması yani yeni eski ffark etmiyor önemli olan arkadaşlık ortam ve eğlence 104 lvl char olmasaydı başlarmısınız derseniz orası düşünülür 🍺
🙏
Çok iddialıyız basladık... pt deki:_Fink_ Guathema'nın Mr_STAF , Vittoria ve _Bacardi emreural'ın, Extrowe ve Extrose Extrowe'nin, Maynard_ Maynard'ın AlphaTank Adithin. Bekle bizi saturn biz gelioruz 😜
Güncel Leveller..
21.12.2010 Salı. Bundan Sonra her salı güncel ss eklenecektir.
/Güncel.
Ortam güzel olmalı,kolay gelsin 🍺
tşkrler 😊
Fink off babam offf emre kanka çok seviyorum seni makara: ❤️
Fink off babam offf emre kanka çok seviyorum seni makara: ❤️
😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap

