Icerige atla
Extraloob

EM o ROFLMAO

· 82 Replies · 6.5K views · Page 3 / 5
Replies
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#41
Bu arada şu "brocan"a kıl oldum. 😜 Brocan nedir ya? Bro deseniz, bromance deseniz anlayacağım da brocan ne? :twisted
Sizi medeniyete davet ediyorum. 😁
C
Crisis OP ⭐ 19y
#42
Bu arada şu "brocan"a kıl oldum. 😜 Brocan nedir ya? Bro deseniz, bromance deseniz anlayacağım da brocan ne? :twisted
Sizi medeniyete davet ediyorum. 😁

Simdi cevaplıcam,surat asarsın felan 😜

Can diye bir arkadasım vardı,emocan diyodum güzel uymustu.Ordan esinlendim brocan 😈 😁 😁 😁
M
Mirage ⭐ 19y
#43
Bu arada şu "brocan"a kıl oldum. 😜 Brocan nedir ya? Bro deseniz, bromance deseniz anlayacağım da brocan ne? :twisted
Sizi medeniyete davet ediyorum. 😁

Bro tamam da bromance 😆 😆 😈
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#44
Bu arada şu "brocan"a kıl oldum. 😜 Brocan nedir ya? Bro deseniz, bromance deseniz anlayacağım da brocan ne? :twisted
Sizi medeniyete davet ediyorum. 😁

Bro tamam da bromance 😆 😆 😈

Lütfen sözlerimi çarpıtmayınız. En azından anlamı var babında dedim ben onu. brocan ne ya? 😜
C
Crisis OP ⭐ 19y
#45
Bu arada şu "brocan"a kıl oldum. 😜 Brocan nedir ya? Bro deseniz, bromance deseniz anlayacağım da brocan ne? :twisted
Sizi medeniyete davet ediyorum. 😁

Bro tamam da bromance 😆 😆 😈

Lütfen sözlerimi çarpıtmayınız. En azından anlamı var babında dedim ben onu. brocan ne ya? :P

acıklamayı yaptım yukarıda 🙄 summer3:
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#46
Gördüm de yorum yapıp rencide etmek istemedim. 😜
C
Crisis OP ⭐ 19y
#47
Gördüm de yorum yapıp rencide etmek istemedim. :P

bende utanma diye fazla yorum yapmadım üstüne 😜 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#48
Ne saçma bir geyik yahu bu makara: ben de tam hepsini düzenleyip verecektim baktım Burakcan yazmış bunları anlamak için uzaylı olmaya gerek yok dilinizi iyi bilin yeter summer3:
hayatın tek anlamı da şeymiş.. 😈

Tamam tercüman geldi 😆 em[O]nur 😜 😁

Çorbada tuzum olsun istedim 😈

Spoiler
J
Josephine ⭐ 17y
#49
Kıçım diyor, kıçına bişi olmuş 😜
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#50
Kıçım diyor, kıçına bişi olmuş :P

lool
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#51
Kıçım diyor, kıçına bişi olmuş :P


😈 😆 😜

@Sf

o foto süper ya tarihi eserimiz o ^^
[ek #12654]
J
Josephine ⭐ 17y
#52
Kıçım diyor, kıçına bişi olmuş :P


😈 😆 😜

@Sf

o foto süper ya tarihi eserimiz o ^^

😁
A
Adith ⭐ 18y
#53
O FhoTo Ne öYLe Janım 😁 😁 😆 😆
C
Crisis OP ⭐ 19y
#54
O FhoTo Ne öYLe Janım 😁 😁 😆 😆

öyle degil o,bak

o fhotqrahf qhimn jnm 😁 😁 😁

ps: @SF,kim o resimdeki 🤔 summer5: 😁
A
Adith ⭐ 18y
#55
O FhoTo Ne öYLe Janım 😁 😁 😆 😆

öyle degil o,bak

o fhotqrahf qhimn jnm 😁 😁 😁

ps: @SF,kim o resimdeki 🤔 summer5: 😁

Ahahahhaha senin kadar beceremiyorum,sanirim tecrubelisin. 😈 😈
J
Josephine ⭐ 17y
#56
qıcıhımm aqhardıfq WTF ! 😜
Bakınız ; kıçım ağrıdı.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#57
Bana diyenlere bakın. ROFL 😆
A
Adith ⭐ 18y
#58
@Josef
Ahahahahahhah offff oldurdu beni hacım ya offf annemler bakiyor noldu diyolar bu kadar gülüyosun. 😁 😁 😆 😆
J
Josephine ⭐ 17y
#59
Choq qotum ; Emoca ; Çok kötüyüm.
Bakınız ; Çok g*tüm. 😜
M
Mirage ⭐ 19y
#60
Yhapma artıq yheter 😆
Ps:Avvv bir daha uğramam konuya makara:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: