50+ postlu hesabı olan arkadaşlardan 2-3 dk için hesabını rica ediyorum 😊
Elitepvpers
· 20 Yanıt · 5.2K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
B
BalikesirliYatiR
⭐ 14y
For what? 🕵️
Signature oynadığım serverin imzasını koyup silk alıcam 😜
oynadığın serverda imzaya serverın logosunu koyup, 50 + postun olmadan silk satmıyorlar mı wtf

B
BalikesirliYatiR
⭐ 14y
Peki karşılığında biz ne alacağız?
Bu mesaj BalikesirliYatiR rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ruhuna Fatiha
Peki karşılığında biz ne alacağız?
Ruhuna Fatiha
Yaralı styleBu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
😁
Bu mesaj BalikesirliYatiR rumuzlu uyeden alinti yapildiPeki karşılığında biz ne alacağız?
Ruhuna Fatiha
😁

Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Geleceği belli olmayan servere nedek para yatırayım?
oynadığın serverda imzaya serverın logosunu koyup, 50 + postun olmadan silk satmıyorlar mı wtf
Geleceği belli olmayan servere nedek para yatırayım?
Böyle zihniyete sahipse bütün oyuncular, geleceği belli zaten.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Gelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir 😊
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊
Reklam olmaz inş...
Gelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir :)
Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊
Reklam olmaz inş...
Spoiler
https://www.facebook.com/Skalidor
Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.
Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.
Zaten bu serveri bekliyordum 😜
Onu beklerkende şu yeni açılan layeri oynuyordum 😄
Onu beklerkende şu yeni açılan layeri oynuyordum 😄
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd

Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Açıp kapatıyor evet. Hatta en çok eleştiren ben oluyorum . Swnin sonunu görüp en erken ayrılan ben oluyorum. Ben çok uzun zamandır Özel sro serverlerinde oynamıyorum . Ama oynadığım zaman içerisindede en ilgimi çeken ve en başarılı swler bu çocuğun elinden çıktı. Umuyorum ki bu sefer çok daha başarılı olacak.
He ayrıca benim bildiğim sadece Velestia 1-2 yi açıp kapadı. Serverin 100-200 kişi durmasındansa ( IP Limit 3 ile ) hiç durmaması daha mantıklı geliyor.
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd
Açıp kapatıyor evet. Hatta en çok eleştiren ben oluyorum . Swnin sonunu görüp en erken ayrılan ben oluyorum. Ben çok uzun zamandır Özel sro serverlerinde oynamıyorum . Ama oynadığım zaman içerisindede en ilgimi çeken ve en başarılı swler bu çocuğun elinden çıktı. Umuyorum ki bu sefer çok daha başarılı olacak.
He ayrıca benim bildiğim sadece Velestia 1-2 yi açıp kapadı. Serverin 100-200 kişi durmasındansa ( IP Limit 3 ile ) hiç durmaması daha mantıklı geliyor.
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?
Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.
Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti 😊
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd
Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?
Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.
Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti 😊
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
3 kişinin oynadığı serverı inaktiviteden kapatıyoruz biz, kimse de bir şey demiyor. Açık tutmanın anlamı yok, milletin oynadığı serverı kapıyoruz biz hadi bb demiyoruz. Fark var, anlayabilirsen
Rollback ile insanların aldığı cpleri geri vermemiş olsaydık dediğin doğru olurdu. 2 yılda bir böyle bir teknik aksaklık oldu ona da yapacak bir şey yok, he ama sizin şu koruduğunuz serverlara on basarız on, gururla söylerim, hadi görüşürüz
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd
Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?
Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.
Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti :)
3 kişinin oynadığı serverı inaktiviteden kapatıyoruz biz, kimse de bir şey demiyor. Açık tutmanın anlamı yok, milletin oynadığı serverı kapıyoruz biz hadi bb demiyoruz. Fark var, anlayabilirsen
Rollback ile insanların aldığı cpleri geri vermemiş olsaydık dediğin doğru olurdu. 2 yılda bir böyle bir teknik aksaklık oldu ona da yapacak bir şey yok, he ama sizin şu koruduğunuz serverlara on basarız on, gururla söylerim, hadi görüşürüz

Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben kimsenin serverini korumuyorum.Senin serverinlede karşılaştırmadım zaten. Creddy nin özelliklerini beğensem creddy oynardım. Konuya sen atladın sarko 😊 Eger on basıyorsan helal olsun dahada iyi olun. Ama lafını seçerek yaz 😊
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd
Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?
Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.
Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti :)
3 kişinin oynadığı serverı inaktiviteden kapatıyoruz biz, kimse de bir şey demiyor. Açık tutmanın anlamı yok, milletin oynadığı serverı kapıyoruz biz hadi bb demiyoruz. Fark var, anlayabilirsen
Rollback ile insanların aldığı cpleri geri vermemiş olsaydık dediğin doğru olurdu. 2 yılda bir böyle bir teknik aksaklık oldu ona da yapacak bir şey yok, he ama sizin şu koruduğunuz serverlara on basarız on, gururla söylerim, hadi görüşürüz
Ben kimsenin serverini korumuyorum.Senin serverinlede karşılaştırmadım zaten. Creddy nin özelliklerini beğensem creddy oynardım. Konuya sen atladın sarko 😊 Eger on basıyorsan helal olsun dahada iyi olun. Ama lafını seçerek yaz 😊
Editleri tombalaci yapar sarko övünür.
Neyse İyi günler.
Neyse İyi günler.
Bu mesaj Knickles rumuzlu uyeden alinti yapildi
arkadaşlardan duyduğum kadarıyla velestia'nın kurucuları açıyormuş sanırım doğru mudur? uzun zamandır oyun oynamıyorduk eğer öyleyse bi geri dönüş yapalım 😊
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildiGelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir :)
Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊
Reklam olmaz inş...Spoiler
https://www.facebook.com/Skalidor
Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.
arkadaşlardan duyduğum kadarıyla velestia'nın kurucuları açıyormuş sanırım doğru mudur? uzun zamandır oyun oynamıyorduk eğer öyleyse bi geri dönüş yapalım 😊
Bu mesaj Metamorph rumuzlu uyeden alinti yapildi
Doğrudur.
Bu mesaj Knickles rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildiGelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir :)
Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊
Reklam olmaz inş...Spoiler
https://www.facebook.com/Skalidor
Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.
arkadaşlardan duyduğum kadarıyla velestia'nın kurucuları açıyormuş sanırım doğru mudur? uzun zamandır oyun oynamıyorduk eğer öyleyse bi geri dönüş yapalım :)
Doğrudur.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap