Icerige atla
Extraloob

Elitepvpers

· 20 Yanıt · 5.2K görüntüleme
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#1
50+ postlu hesabı olan arkadaşlardan 2-3 dk için hesabını rica ediyorum 😊
20 Yanıt
B
#2
For what? 🕵️
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#3
Signature oynadığım serverin imzasını koyup silk alıcam 😜
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#4
oynadığın serverda imzaya serverın logosunu koyup, 50 + postun olmadan silk satmıyorlar mı wtf
B
#5
Peki karşılığında biz ne alacağız?
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#6
Bu mesaj BalikesirliYatiR rumuzlu uyeden alinti yapildi
Peki karşılığında biz ne alacağız?

Ruhuna Fatiha
Yaralı style
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#7
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj BalikesirliYatiR rumuzlu uyeden alinti yapildi
Peki karşılığında biz ne alacağız?

Ruhuna Fatiha

😁
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#8
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
oynadığın serverda imzaya serverın logosunu koyup, 50 + postun olmadan silk satmıyorlar mı wtf


Geleceği belli olmayan servere nedek para yatırayım?
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#9
Böyle zihniyete sahipse bütün oyuncular, geleceği belli zaten.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#10
Gelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir 😊
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#11
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Gelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir :)


Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊

Reklam olmaz inş...

Spoiler
https://www.facebook.com/Skalidor

Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#12
Zaten bu serveri bekliyordum 😜

Onu beklerkende şu yeni açılan layeri oynuyordum 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#13
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#14
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd


Açıp kapatıyor evet. Hatta en çok eleştiren ben oluyorum . Swnin sonunu görüp en erken ayrılan ben oluyorum. Ben çok uzun zamandır Özel sro serverlerinde oynamıyorum . Ama oynadığım zaman içerisindede en ilgimi çeken ve en başarılı swler bu çocuğun elinden çıktı. Umuyorum ki bu sefer çok daha başarılı olacak.

He ayrıca benim bildiğim sadece Velestia 1-2 yi açıp kapadı. Serverin 100-200 kişi durmasındansa ( IP Limit 3 ile ) hiç durmaması daha mantıklı geliyor.
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#15
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd


Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?

Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.

Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti 😊
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#16
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd


Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?

Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.

Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti :)

3 kişinin oynadığı serverı inaktiviteden kapatıyoruz biz, kimse de bir şey demiyor. Açık tutmanın anlamı yok, milletin oynadığı serverı kapıyoruz biz hadi bb demiyoruz. Fark var, anlayabilirsen

Rollback ile insanların aldığı cpleri geri vermemiş olsaydık dediğin doğru olurdu. 2 yılda bir böyle bir teknik aksaklık oldu ona da yapacak bir şey yok, he ama sizin şu koruduğunuz serverlara on basarız on, gururla söylerim, hadi görüşürüz
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#17
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
"Sw akaschın"
baya sağlammış kardeş, o adam hiç server açıp kapatmıyor zaten xd


Eğer öyle düşünürsek creddy'de kaç tane server kapattı ?

Benim bildiklerim 80 cap loki 120 cap hulk.

Ayrıca creddy pwp2'de 1 haftalık rollbackta unutulucak bişi değil.O kadar para yatıran adam vardı boşa gitti :)

3 kişinin oynadığı serverı inaktiviteden kapatıyoruz biz, kimse de bir şey demiyor. Açık tutmanın anlamı yok, milletin oynadığı serverı kapıyoruz biz hadi bb demiyoruz. Fark var, anlayabilirsen

Rollback ile insanların aldığı cpleri geri vermemiş olsaydık dediğin doğru olurdu. 2 yılda bir böyle bir teknik aksaklık oldu ona da yapacak bir şey yok, he ama sizin şu koruduğunuz serverlara on basarız on, gururla söylerim, hadi görüşürüz



Ben kimsenin serverini korumuyorum.Senin serverinlede karşılaştırmadım zaten. Creddy nin özelliklerini beğensem creddy oynardım. Konuya sen atladın sarko 😊 Eger on basıyorsan helal olsun dahada iyi olun. Ama lafını seçerek yaz 😊
I
iWalkAlone OP ⭐ 17y
#18
Editleri tombalaci yapar sarko övünür.

Neyse İyi günler.
M
Metamorph ⭐ 19y
#19
Bu mesaj Knickles rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Gelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir :)


Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊

Reklam olmaz inş...

Spoiler
https://www.facebook.com/Skalidor

Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.


arkadaşlardan duyduğum kadarıyla velestia'nın kurucuları açıyormuş sanırım doğru mudur? uzun zamandır oyun oynamıyorduk eğer öyleyse bi geri dönüş yapalım 😊
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#20
Bu mesaj Metamorph rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Knickles rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Eflin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Gelecekten kastım ilk 1 haftası önemli benim için.Server açılıp 45dk içinde 2 kere down olursa orda bir durup düşünmek gerekir :)


Eflin sen zaman harcama ben sana bi iyilik yapayım 😊

Reklam olmaz inş...

Spoiler
https://www.facebook.com/Skalidor

Sw akaschın , ve sağlam editler olacak. Gelişmeleri burdan yazıyor.


arkadaşlardan duyduğum kadarıyla velestia'nın kurucuları açıyormuş sanırım doğru mudur? uzun zamandır oyun oynamıyorduk eğer öyleyse bi geri dönüş yapalım :)



Doğrudur.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: