Icerige atla
Extraloob

Ekran kartları ile alkalı

· 11 Replies · 3.0K views
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#1
Merhaba arkadaşlar,

Laptopta 2 adet ekran kartı bulunmakta (HD 3000 VE GT 540M) fakat masaüstündeyken NVIDIA denetim masasından tercih edilen grafik işlemciyi otomatik seçmekten yüksek performanslı NVIDIA işlemciye alıyorum fakat dxdiag'ta tek fark eden toplam bellek miktarı oluyor kullanılan yine HD 3000 yazmakta.

Kısacası driverlar yüklü fakat ben bu GT 540M ekran kartını kullanabiliyor muyum nasıl öğrenebilirim ?

Teşekkürler.





11 Replies
Temet Nosce
#2
CPU-Z indir bir de oradan kontrol et
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#3
orada da 2 adet gösteriyor, nasıl bir sonuca varabilirim?
Temet Nosce
#4
Dxdiag da ne yazdığı önemli değil. Her hangi bir oyuna girip özellikleri yükseğe yada ortaya al farkı anlarsın zaten. Aygıt yöneticisine bakar mısın bir ekran bağdaştırıcılarında Nvidia etkin mi?
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#5
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Dxdiag da ne yazdığı önemli değil. Her hangi bir oyuna girip özellikleri yükseğe yada ortaya al farkı anlarsın zaten. Aygıt yöneticisine bakar mısın bir ekran bağdaştırıcılarında Nvidia etkin mi?


evet etkin fakat oyun içinde ben bunu anlayamıyorum bir kere gt 540m i kapatıp sadece hd 3000 üzerinden oyuna bağlanıp çok yüksek grafiklerde oynadım kasmadı (60 fps) sözde gt 540m ile girdim yine aynısı. [LOL'de]



Edit :Hatta şuanda makinaye restart attım çok yüksekte her türlü kasmaya başladı. (30 fps)
Temet Nosce
#6
Aygıt yöneticisine girip ekran bağdaştırıcılarında nVidia - Intel'in sürücü tarihlerini yazar mısın?
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#7
GT 540M > 11.11.2013

HD 3000 > 08.03.2013
Temet Nosce
#8
Inteli yenile nVidia'da bir bak sitesine var ise yeni sürümü onu yükle. Laptop ise nvidia optimusu yükle.
W
Warmoon ⭐ 18y
#9
Oyun açıkken gir bir de öyle bak görünen ekran kartına..? 😐
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#10
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Inteli yenile nVidia'da bir bak sitesine var ise yeni sürümü onu yükle. Laptop ise nvidia optimusu yükle.


Mümkünse link alabilir miyim .


Bu mesaj AlphaFusion rumuzlu uyeden alinti yapildi
Oyun açıkken gir bir de öyle bak görünen ekran kartına..? :|


Öyle de değişiklik yok.
W
Warmoon ⭐ 18y
#11
Bu mesaj AlphaFusion rumuzlu uyeden alinti yapildi
Öyle de değişiklik yok.




Optimus teknolojisi vardır diye sormuştum.
Optimus teknolojisini kısaca açıklayayım; Intel'i batarya çabuk bitmesin diye oyun oynamadığın süre zarfında kullanıyor.
Oyunu açtığında ise asıl ekran kartı devreye giriyor.
Dersen ki Asıl ekran kartını görüyormu diye merak ediyorum. Intel Driverını silmeyi deneyebilirsin tahminimce.
Başka bir ekran kartı varsa çözünürlük ayarlarından belli olur zaten.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: