StarCraft 2
Beklenen gün geldi çattı ve beklenen oldu. Blizzard'ın 19 Mayıs sürprizinin Starcraft 2 olduğu kesinleşti. Şimdilik 10 SC ve bir tane Cinematic Trailer dan başka birşey çıkmadı su üstüne. Ama yakında bombardıman başlar.
İlk izlenimlerime gelecek olursak, grafik olarak pek de öyle ahım şahım gelişmiş gibi gözükmüyor oyun. Ama Blizzard, oyunlarının kendisi yayınlanan ilk oyun içi görüntülerden daha farklı olmasıyla tanınır. Bu yüzden oyun çıkana kadar grafiklerin değişim geçireceği kesin gibi.
Starcraft 2 yi bırakın yeni nesil 3D grafikleri, 2D Bitmap grafiklere sahip bile olsa, alıp bir solukta bitirecek binlerce oyunsever var (tek başına Güney Kore bile yeter 😊 ). Fakat Blizzard yeni nesil oyuncuları Starcraft 2' ye çekmek istiyorsa, grafiklere sağlam bir gözden geçirme ve yenileme yapmak zorunda. Şu haliyle güzel olsa da, makyaj yapılmış Warcraft 3 motorundan daha öte değil.
Henüz oyun ve oynanışla ilgili fazla detay açıklanmış değil. Yeni haberleri sizinle en kısa zamanda paylaşacağız.
Tanıtım Videosu
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
Ekran Görüntüleri & Oyun Videoları
· 30 Yanıt · 10K görüntüleme 0 okuyor
30 Yanıt
K
KartezyeNX
⭐ 19y
gzl oyun
of offf çok güzel bee içim geçildi bir de age nin güzel versionu yapılsaydı age 3 olmayanından keşke Mr. Green
-Resim Silinmiş.
Birçok oyun severin merakla beklediği Grand Theft Auto 4 ile ilgili haberler yavaş yavaş su yüzüne çıkmaya başladı. Rockstar'ın ketumluğu alışılmadık bir durum değil, fakat söz konusu olan GTA 4 olunca herdense biraz daha ağırdan almış görünüyorlar. Kulislerde oyunun teknik özelliklerine karar verme aşamasının çok uzun sürmesi bu duruma sebep olarak gösteriliyor.
GTA serisi genel olarak güzel grafiklere sahip olsada, çıktığı zaman ki en iyi grafiklere sahip oyun olma iddiası taşımadı. Temiz ve akıcı grafikler yapımcıların büyük önceliğiydi. Fakat bu durum GTA 4 te tersine dönmüş gibi gözüküyor. Screenshot'lardan ve oyunun yayınlanmış tek resmi trailer'ından anladığımız kadarıyla, GTA bu sefer grafik/görsellik anlamında ağırılığını koyacak. Yeni nesil bir grafik motoru R.A.G.E. ([Rockstar Advanced Game Engine] Table Tennis oyunundan kullanıldı), bilinen fizik motorlarına verilecek destek görsel olarak oyunun kalitesi hakkında ipucu veriyor. Ses ise GTA serisi için sorun olan bir konu değil zaten. Gerek ses efektleri olsun, gerekse seslendirmeler olsun, son derece profesyonel kadrolarca hazırlanıyor, herhangi bir problem olması pek ihtimal dahilinde değil. Müzik ise tamamı ile ayrı bir konu, GTA mevzûbahis olunca. Her zevke hitap eden birçok radyo arasından seçim yapmak bazen oyunu oynamaktan bile zor olabiliyor 😊. Şarkıların tamamının da gerçekten "müzik" olması da cabası. Kısacası teknik olarak kuşku duymaya gerek yok.
Oyun GTA 3' te olduğu gibi, New York'un alternatif bir evrendeki birebir yansıması diyebileceğimiz Liberty City'de geçiyor. Bu sefer kahramanımız Niko Bellic (muhtemelen Sırp asıllı) isminde doğu Avrupalı bir göçmen. Bu da, artık kendi doğal ortamımızda değil, yabancı bir çevrede mafioso'luk yapacağız anlamına geliyor. Farklı bir tat katacağı kesin.
Oyun şimdilik sadece PS3 ve XBOX 360 için hazırlanıyor. Geçmiş deneyimlerimize dayanarak geçte olsa PC monitörlerimize de teşrif edeceğini söyleyebiliriz. Çıkış tarihi olarak 16 Ekim gösterilse de olası bir ertelemeye kendinizi hazırlamanızı öneririz.
Son dakika eklemesi: yapımcılar oyunun XBOX 360 versiyonun PS3' e göre daha az içeriğe sahip olacağını açıkladılar. Sebebi ise XBOX'ın HDD bazlı kapasite sorunlarıymış. İlginç bir açıklama. Sony'nin bu işte bir parmağı olabilir diyor kuşlar 😊
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
Video !!
Birçok oyun severin merakla beklediği Grand Theft Auto 4 ile ilgili haberler yavaş yavaş su yüzüne çıkmaya başladı. Rockstar'ın ketumluğu alışılmadık bir durum değil, fakat söz konusu olan GTA 4 olunca herdense biraz daha ağırdan almış görünüyorlar. Kulislerde oyunun teknik özelliklerine karar verme aşamasının çok uzun sürmesi bu duruma sebep olarak gösteriliyor.
GTA serisi genel olarak güzel grafiklere sahip olsada, çıktığı zaman ki en iyi grafiklere sahip oyun olma iddiası taşımadı. Temiz ve akıcı grafikler yapımcıların büyük önceliğiydi. Fakat bu durum GTA 4 te tersine dönmüş gibi gözüküyor. Screenshot'lardan ve oyunun yayınlanmış tek resmi trailer'ından anladığımız kadarıyla, GTA bu sefer grafik/görsellik anlamında ağırılığını koyacak. Yeni nesil bir grafik motoru R.A.G.E. ([Rockstar Advanced Game Engine] Table Tennis oyunundan kullanıldı), bilinen fizik motorlarına verilecek destek görsel olarak oyunun kalitesi hakkında ipucu veriyor. Ses ise GTA serisi için sorun olan bir konu değil zaten. Gerek ses efektleri olsun, gerekse seslendirmeler olsun, son derece profesyonel kadrolarca hazırlanıyor, herhangi bir problem olması pek ihtimal dahilinde değil. Müzik ise tamamı ile ayrı bir konu, GTA mevzûbahis olunca. Her zevke hitap eden birçok radyo arasından seçim yapmak bazen oyunu oynamaktan bile zor olabiliyor 😊. Şarkıların tamamının da gerçekten "müzik" olması da cabası. Kısacası teknik olarak kuşku duymaya gerek yok.
Oyun GTA 3' te olduğu gibi, New York'un alternatif bir evrendeki birebir yansıması diyebileceğimiz Liberty City'de geçiyor. Bu sefer kahramanımız Niko Bellic (muhtemelen Sırp asıllı) isminde doğu Avrupalı bir göçmen. Bu da, artık kendi doğal ortamımızda değil, yabancı bir çevrede mafioso'luk yapacağız anlamına geliyor. Farklı bir tat katacağı kesin.
Oyun şimdilik sadece PS3 ve XBOX 360 için hazırlanıyor. Geçmiş deneyimlerimize dayanarak geçte olsa PC monitörlerimize de teşrif edeceğini söyleyebiliriz. Çıkış tarihi olarak 16 Ekim gösterilse de olası bir ertelemeye kendinizi hazırlamanızı öneririz.
Son dakika eklemesi: yapımcılar oyunun XBOX 360 versiyonun PS3' e göre daha az içeriğe sahip olacağını açıkladılar. Sebebi ise XBOX'ın HDD bazlı kapasite sorunlarıymış. İlginç bir açıklama. Sony'nin bu işte bir parmağı olabilir diyor kuşlar 😊
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
Video !!
call of duty 4 son çıkan video
http://www.merlininkazani.com/news_screen.asp?NID=12818 izleyin bakalım.. iyi bişey...
http://www.merlininkazani.com/news_screen.asp?NID=12818 izleyin bakalım.. iyi bişey...
Nfs Prostreet™ 4 Yenİ GÖrÜntÜ
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
uff manyak bi oyun şu NFS
Need for Speed ProStreet Tanıtım Videosu
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4873
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4873
J
Jason Walker
⭐ 19y
saolasın
_
_TaZMaNiA_
⭐ 19y
bu ara offline oyunlar arasında iki isteğim var....
inşallah gta IV ile pop stolen sword pcye düşer...
inşallah gta IV ile pop stolen sword pcye düşer...
ya süper resımler ve süper vıdeo lar var
PES 2008 Ekran Görüntüleri
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
_
_TaZMaNiA_
⭐ 19y
PES 2008 Ekran Görüntüleri
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
hehe harıka olmuş şu röpörtaj işi Very Happy
Prince of Persia 4 ten yeni çizimler





**bu fake olabilir ama oyundaki karakterlerden biriymiş

**buda prince in yeni düşmanlarından biriymiş

**işte e3 te verilen resim ama bu oğlu deil yanlış anlamayın oyundaki 2. karakterimiz. ve çocuun arkasındaki işaret warrior within oyunun sonlarına doğru yerde o işaret var buda oyunun gercek resmi olduğunu doğruluyor






**bu fake olabilir ama oyundaki karakterlerden biriymiş

**buda prince in yeni düşmanlarından biriymiş

**işte e3 te verilen resim ama bu oğlu deil yanlış anlamayın oyundaki 2. karakterimiz. ve çocuun arkasındaki işaret warrior within oyunun sonlarına doğru yerde o işaret var buda oyunun gercek resmi olduğunu doğruluyor

Resident Evil 5

Korku oyunlarının markası haline gelen Resident Evil serisinin merakla beklenen son versiyonu "Resident Evil 5" ile ilgili yeni gelişmeler var. RE5'in çıkış tarihi bilinmezliğini korurken, Capcom Firması'nın Başkanı ve Ceo'su Kenzo Tsujimoto, firmanın 2007 mali raporunu değerlendirmesinin ardından, oyunun çıkış tarihi ile ilgili bilgileri (üstü kapalı da olsa) oyunseverlerle paylaştı. Resident Evil 5'in 2007 mali raporu içinde yer alamadığını vurgulayan Tsujimoto, firma olarak RE 5 ile birlikte, bu yıl için birçok oyun üzerinde çalıştıklarını, global piyasa şartlarını da göz önünde bulundurarak oyunun çıkışını bir sonraki mali döneme bıraktıklarını söyledi.
Resident Evil 5'in bir sonraki mali yıl başlangıcı sayılan 2008 Mart ayından önce raflardaki yerini alamayacağını da çıtlatan Tsujimoto'nun açıklamalarının ardından, PS3 ve XBOX 360 için hazırlanan oyunun, 31 Mart 2008'de Japonya ve Kuzey Amerika için piyasada olacağı, Avrupalı oyunseverlerin ise biraz daha bekleyeceği söylentileri daha da netlik kazandı.


Video

Korku oyunlarının markası haline gelen Resident Evil serisinin merakla beklenen son versiyonu "Resident Evil 5" ile ilgili yeni gelişmeler var. RE5'in çıkış tarihi bilinmezliğini korurken, Capcom Firması'nın Başkanı ve Ceo'su Kenzo Tsujimoto, firmanın 2007 mali raporunu değerlendirmesinin ardından, oyunun çıkış tarihi ile ilgili bilgileri (üstü kapalı da olsa) oyunseverlerle paylaştı. Resident Evil 5'in 2007 mali raporu içinde yer alamadığını vurgulayan Tsujimoto, firma olarak RE 5 ile birlikte, bu yıl için birçok oyun üzerinde çalıştıklarını, global piyasa şartlarını da göz önünde bulundurarak oyunun çıkışını bir sonraki mali döneme bıraktıklarını söyledi.
Resident Evil 5'in bir sonraki mali yıl başlangıcı sayılan 2008 Mart ayından önce raflardaki yerini alamayacağını da çıtlatan Tsujimoto'nun açıklamalarının ardından, PS3 ve XBOX 360 için hazırlanan oyunun, 31 Mart 2008'de Japonya ve Kuzey Amerika için piyasada olacağı, Avrupalı oyunseverlerin ise biraz daha bekleyeceği söylentileri daha da netlik kazandı.


Video
Fifa 2008 yeni görüntüler






Bunlar da Bazı güzel Görüntüler
Adamı Yatırmış Tekmeliyor Very Happy
Müthiş Röveşata !!

Oyna Yavrum Oyna!

Türk Hakemi Şefkatlidir!

Top Kale Direğinin Üzerinde Kalır Maç 2-0 Biter Very Happy

UEFA CL 06-07'de Kezman'ın Volesi

Kaç kişi takipte Mr. Green Mr. Green

Brezilya - Arjantin

Messi nin Küçüklüğü Very Happy

Futbolcu dua ediyor Mr. Green

Adamı Yatırmış Tekmeliyor Very Happy
Müthiş Röveşata !!

Oyna Yavrum Oyna!

Türk Hakemi Şefkatlidir!

Top Kale Direğinin Üzerinde Kalır Maç 2-0 Biter Very Happy

UEFA CL 06-07'de Kezman'ın Volesi

Kaç kişi takipte Mr. Green Mr. Green

Brezilya - Arjantin

Messi nin Küçüklüğü Very Happy

Futbolcu dua ediyor Mr. Green

hehe futbol ss leri güzel. bide pop rival swords ss leri dehşetti.
baran knka the stolen swords deil aklın nerelerde silkroad oynamıoz Very Happy
the rival swords Very Happy
bu ara offline oyunlar arasında iki isteğim var....
inşallah gta IV ile pop stolen sword pcye düşer...
baran knka the stolen swords deil aklın nerelerde silkroad oynamıoz Very Happy
the rival swords Very Happy
evet rival swords Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap