Beyler BANA Kompozisyon...Şuraya Yazabilecek Olan Varmı...Güzel Şöllee
Genç Gözünde Cumhuriyet Hakkında.... Wink
Diyceksiniz..Kendin Yapmıon mu...Edebiyattan Çakmıorum Edebiyatı İyi Olan Varsa...Güzelce Bir Kompozisyon Yazabilir mi..? extraokk
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !