Arkadaslar Allah'ın İzniyle ECSR0 acılınca Carımın İsmini "SpyWaRe" Yapıcam Ama Buildde Kararsız Kaldım Sizce?
ECSR0 Build
· 5 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ben full str s/s acam ama orda yok
Bende katılıyım bari 😜 .Full str glavie
Str bow yada glave açmalısn bence!
ECSR0 nedir?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap