arkadaslar dun dv3 botu zorlada olsa kurdum. aksam 15.20 dk falan kastı masa ustune attı.Ben de çara girmedim sabah serverler açıldıgında çarı girdiğimde çar soyulmustu...::((
kimsenin gunahını almak istemem ama bu bottan supheleniyorum ben lutfen yardım.
dv3
· 11 Replies · 1.6K views 0 reading
11 Replies
bir Cevap yazan bile yok Helal olsun..
E
ExtacyOfGold_
⭐ 18y
ben 1 haftadır kullanıyorum sorun yok soyulsa benım soyulurdu 82 lvl char
BENDE DE OYLE OLDU AMA USTUMU SOYMAMISLAR SIRF PARAMI ALAMISLAR 10 M VARDU 0 GOLD KALMIS BENDE SUPEHELENIYORUM 12YTL VER KABAB GIBI BOTUNU AL BENCE DAHA MANTIKLI
Bu botta bir iş var ama nee ??Yakında çıkar kokusu..
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .
Forbannet böyle birşey yapmaz
Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?
Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
Forbannet böyle birşey yapmaz
Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?
Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .
Forbannet böyle birşey yapmaz
Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?
Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
😉
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .
Forbannet böyle birşey yapmaz
Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?
Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
ozman neden kaynaklanıyor peki 2 gun once 2 car girdim o bottan giediğim 2 carda soyulmus ..insanın ister istemez aklına bu soru geliyor yani.Neden diger charlar soyulmadı da sadece bu 2 si??
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .
Forbannet böyle birşey yapmaz
Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?
Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
ozman neden kaynaklanıyor peki 2 gun once 2 car girdim o bottan giediğim 2 carda soyulmus ..insanın ister istemez aklına bu soru geliyor yani.Neden diger charlar soyulmadı da sadece bu 2 si??
O zaman bende sana bu soruyu sorayım
neden binlerce insan arasından sen dv3 bot yüzünden soyuldum diye başlık açıyorsun ?
ayrıca ben senin bilgisayarında neler yaptıgını göremiyorum nerden bileyim neden soyuldun ama dv3 bottan degil onu biliyorum.
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .
Forbannet böyle birşey yapmaz
Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?
Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
ozman neden kaynaklanıyor peki 2 gun once 2 car girdim o bottan giediğim 2 carda soyulmus ..insanın ister istemez aklına bu soru geliyor yani.Neden diger charlar soyulmadı da sadece bu 2 si??
O zaman bende sana bu soruyu sorayım
neden binlerce insan arasından sen dv3 bot yüzünden soyuldum diye başlık açıyorsun ?
ayrıca ben senin bilgisayarında neler yaptıgını göremiyorum nerden bileyim neden soyuldun ama dv3 bottan degil onu biliyorum.
yukarıyı iyi oku ben kimsenin gunahını almak istemem ama dedim.sadece bu bottan supheleniyorum dedim dikkatli okursan sevinirim..
edited
Log in to write a reply.
Log In