Icerige atla
Extraloob

dv3

· 11 Replies · 1.6K views
S
sonosmanlı OP ⭐ 18y
#1
arkadaslar dun dv3 botu zorlada olsa kurdum. aksam 15.20 dk falan kastı masa ustune attı.Ben de çara girmedim sabah serverler açıldıgında çarı girdiğimde çar soyulmustu...::((
kimsenin gunahını almak istemem ama bu bottan supheleniyorum ben lutfen yardım.
11 Replies
S
sonosmanlı OP ⭐ 18y
#2
bir Cevap yazan bile yok Helal olsun..
E
#3
ben 1 haftadır kullanıyorum sorun yok soyulsa benım soyulurdu 82 lvl char
K
kankalar1 ⭐ 18y
#4
BENDE DE OYLE OLDU AMA USTUMU SOYMAMISLAR SIRF PARAMI ALAMISLAR 10 M VARDU 0 GOLD KALMIS BENDE SUPEHELENIYORUM 12YTL VER KABAB GIBI BOTUNU AL BENCE DAHA MANTIKLI
S
sonosmanlı OP ⭐ 18y
#5
Bu botta bir iş var ama nee ??Yakında çıkar kokusu..
L
Leet1 ⭐ 19y
#6
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .

Forbannet böyle birşey yapmaz

Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?

Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger
C
carwen ⭐ 18y
#7
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .

Forbannet böyle birşey yapmaz

Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?

Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger

😉
S
sonosmanlı OP ⭐ 18y
#8
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .

Forbannet böyle birşey yapmaz

Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?

Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger

ozman neden kaynaklanıyor peki 2 gun once 2 car girdim o bottan giediğim 2 carda soyulmus ..insanın ister istemez aklına bu soru geliyor yani.Neden diger charlar soyulmadı da sadece bu 2 si??
L
Leet1 ⭐ 19y
#9
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .

Forbannet böyle birşey yapmaz

Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?

Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger

ozman neden kaynaklanıyor peki 2 gun once 2 car girdim o bottan giediğim 2 carda soyulmus ..insanın ister istemez aklına bu soru geliyor yani.Neden diger charlar soyulmadı da sadece bu 2 si??

O zaman bende sana bu soruyu sorayım

neden binlerce insan arasından sen dv3 bot yüzünden soyuldum diye başlık açıyorsun ?

ayrıca ben senin bilgisayarında neler yaptıgını göremiyorum nerden bileyim neden soyuldun ama dv3 bottan degil onu biliyorum.
S
sonosmanlı OP ⭐ 18y
#10
Tarama sonuçları ortada bir tane bile virüs yok .

Forbannet böyle birşey yapmaz

Düşünün bunu satıp para kazanacak adam yakında neden trial versiyonda karakterleri soyup müşteri kaybetsin ?

Mantık+Virüs tarama sonuçları = No virüs,No keylogger

ozman neden kaynaklanıyor peki 2 gun once 2 car girdim o bottan giediğim 2 carda soyulmus ..insanın ister istemez aklına bu soru geliyor yani.Neden diger charlar soyulmadı da sadece bu 2 si??

O zaman bende sana bu soruyu sorayım

neden binlerce insan arasından sen dv3 bot yüzünden soyuldum diye başlık açıyorsun ?

ayrıca ben senin bilgisayarında neler yaptıgını göremiyorum nerden bileyim neden soyuldun ama dv3 bottan degil onu biliyorum.

yukarıyı iyi oku ben kimsenin gunahını almak istemem ama dedim.sadece bu bottan supheleniyorum dedim dikkatli okursan sevinirim..
S
sonosmanlı OP ⭐ 18y
#11
edited

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: