Duygulandım ya 😄 Ne dinlerdim zamanında. makara: nese:
Duygulandım :D :D
· 8 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
vana hipmiyo orelimi tokiyo , böyle söyleyen tek ben değildim heralde 😜
Bu mesaj Herotica rumuzlu uyeden alinti yapildi
Evet tek çalışan değilsin kardeşim. biggrint1
vana hipmiyo orelimi tokiyo , böyle söyleyen tek ben değildim heralde :P
Evet tek çalışan değilsin kardeşim. biggrint1
Bu mesaj Florensia rumuzlu uyeden alinti yapildi
Anladınız siz beni biggrint1
Bu mesaj Herotica rumuzlu uyeden alinti yapildivana hipmiyo orelimi tokiyo , böyle söyleyen tek ben değildim heralde :P
Evet tek çalışan değilsin kardeşim. biggrint1
Anladınız siz beni biggrint1
Efsane 👴
Edit : Gaza geldim filmi izlemeye gidiorum 💃
Edit : Gaza geldim filmi izlemeye gidiorum 💃

lisede sıraya vurarak ritim tutar bağıra bağıra söylerdik
bu şarkı varken ne polisler yakalayabilirdi nede yarışlarda yenilirdim asıl gaza bu getiriyo 😁

Bu mesaj Hugo Reyes rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bende geliyom biggrint1
Efsane 👴
Edit : Gaza geldim filmi izlemeye gidiorum 💃
Bende geliyom biggrint1
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap