Icerige atla
Extraloob

Dürüstlük oyunu

· 49 Yanıt · 4.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
S
Streetwise ⭐ 19y
#21
Canıma susamadım ^^

Altaki hiç okuldan kaçtığın oldumu ?
X
XER0 ⭐ 19y
#22
evet.. 😆

alttaki, hiç bileklerini kesesin geldi mi ? 😆
S
Streetwise ⭐ 19y
#23
Hayır 😄
Altaki hiç kız arkadaşınla yiyiştin mi 😄
J
Journalist ⭐ 19y
#24
Yiyişmek ❓ birlikte çok şeyler yedik içtik onu soruyosan 😎

Alttaki Hiç mesir macunu yedinmi vede enerjiyi kendinde hissettinmi 😈
E
Espio ⭐ 19y
#25
I-ıgh

Alttaki hiç üstteki mesajlardan birini editlemek için kendini tutamadığın oldumu 😁
halil abiden başkası cevaplarsa onu forumun nonoşu yaparım 😈
E
Espio ⭐ 19y
#26
Sure m8 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#27
😆

Alttaki, yazılı kağıdını yırtıp hocanın kafasına fıralatasın geldimi ?
J
Journalist ⭐ 19y
#28
gelmedi gelse yapardım 😈

Alttaki hiç balıklama denize atlamak isterken suyun dibine çakıldığın oldumu 🤔
H
#29
Hayır.. 😁

Alttaki hiç güzel bir lokanta , veya herhangi lüks bir yerde tokat veya dayak yediğin oldu mu?
S
Sniker ⭐ 19y
#30
hayır
alttaki hiç ölümden döndün mü?
G
gncosmnli ⭐ 18y
#31
araba kazası olabileceği birkaç olayı atlattım sadece onlar gerçekleşse belki ölebilirdim.

Alttaki arkadaşını yüzüstü bırakıp kaçtığın oldumu
X
XER0 ⭐ 19y
#32
hayır,

Alttaki hiç gidip birini öldüresin geldi mi ?
N
Nerissa ⭐ 18y
#33
Hayır
Alttaki hiç pcni kırasın geldimi ?
A
Agilla ⭐ 18y
#34
tabikide geldi

alttaki hastamısın
Q
Quattro ⭐ 19y
#35
evet nezleyim...
altdaki I.Q. kaç 😄
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#36
bilmiom..
alttaki hayattan bezdin mi?
_
__enes__ ⭐ 18y
#37
hayattan değil ama okuldan bezdim 😄
Alttaki en nefret ettiğin şey nedir
F
Furina ⭐ 19y
#38
DC yemek 😜
Alttaki hiç Char soymaya kalktın mı
R
Rhea ⭐ 19y
#39
hayır hiçbir zaman öyle bi şerefsizlik yapmam
alttaki hiç silah kullandın mı
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#40
evet
alttaki ilk aşkın şimdi karşına cıksa tekrar onu sever msn

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: