arkadaşlar bende bu aşağıdaki silah var +5 bunu +6+7 denicem ve 2 adv bascam alıp +7 olursa eğer tabi
bu silah sizce kaç günde bir repair ister veya ne kadar sürede bir repair ister ?
buna durabilty %100 olan bllue lar ekleniyor ondan bassak nasıl olur
ve bu durability %100 ü nasıl basarız.. ?? ve stone ile nsaıl ?
durability blue bastım arkadaşlar
BAsılmadan Önce
- Resim Silinmiş.
BAsıldıktan sonra
- Resim Silinmiş.
durability basma ___?? durabilty basıldı...
· 19 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor
19 Yanıt
en bastan anlatiyorum cunku oteki konuda o kadar cevap vardi hic bisey anlamamissin
ilk once Isro 1.165 launcheri aciyorsun sag kosede start yazisinin gelmesini bekliyorsun ve starta tikliyorsun pc (bilgisayar) hizina gore gelmesi degisebilir
joymax.com'dan aldigin id pw yi oraya yaziyorsun serverini seciyorsun entera tikliyorsun sonra 5 10 saniye bekliyorsun charecterin geliyor ve onun ustune tiklayip start diyorsun loading doluyor ve oyuna giriyorsun sonra ustunde return scrool adli beyaz bi parsomen kagidi varsa basiyorsun(Eger canavarlarin olmadigi yerdeysen yani sehirdeysen basmana gerek yok)
yoksa oluyorsun sonra ordan birini bulup alexandria ya nasil giderim diyorsun o sana anlatiyor(yardimseverse)sonra f tusuna basiyorsun ordan tam olarak aklimda degil ama 2. 3. sirada olmasi lazim onu seciyorsun master tableti ariyorsun ve satin aliyorsun bulabilirsen sonra sessiz sakin bi yere gidiyorsun y' tusuna basiyorsun 4. siraya gelip ilk once silahi sonra master stone yi koyup basiyorsun gecerse sansina gecer gecmezse gecmez.Bunuda anlamazsan bilemiyorum artik.
ilk once Isro 1.165 launcheri aciyorsun sag kosede start yazisinin gelmesini bekliyorsun ve starta tikliyorsun pc (bilgisayar) hizina gore gelmesi degisebilir
joymax.com'dan aldigin id pw yi oraya yaziyorsun serverini seciyorsun entera tikliyorsun sonra 5 10 saniye bekliyorsun charecterin geliyor ve onun ustune tiklayip start diyorsun loading doluyor ve oyuna giriyorsun sonra ustunde return scrool adli beyaz bi parsomen kagidi varsa basiyorsun(Eger canavarlarin olmadigi yerdeysen yani sehirdeysen basmana gerek yok)
yoksa oluyorsun sonra ordan birini bulup alexandria ya nasil giderim diyorsun o sana anlatiyor(yardimseverse)sonra f tusuna basiyorsun ordan tam olarak aklimda degil ama 2. 3. sirada olmasi lazim onu seciyorsun master tableti ariyorsun ve satin aliyorsun bulabilirsen sonra sessiz sakin bi yere gidiyorsun y' tusuna basiyorsun 4. siraya gelip ilk once silahi sonra master stone yi koyup basiyorsun gecerse sansina gecer gecmezse gecmez.Bunuda anlamazsan bilemiyorum artik.
tamam peki teşekkürler peki tam olarak adı master stone olarak geçiyor dimi teşekkürler. ?
peki bu master stoneyi basınca mesela Durabilty %100 oldu silah normalde 2 saatte kırılcaksa bunu basınca bir değişiklik olucakmı ?
peki bu master stoneyi basınca mesela Durabilty %100 oldu silah normalde 2 saatte kırılcaksa bunu basınca bir değişiklik olucakmı ?
peki bu silahı blue lar duyrability bassam +2 adv bassam yetermi yani ve kullanmaya değermi durabily olsada ?
EVET ARKADAŞLAR SİZCE ŞİMDİ NASIL KULLANILIRMI STR İNT DE BASILDI SİLAHA
diğer bluelarda yükseltilecektir..
diğer bluelarda yükseltilecektir..
crt + str + int bastın mı cillop gibi olacaktır ^^
str int crit basıcam lucky steady ve atack rate i yükselticem arkadaşilar
peki şimdi bunu sizce +6 ya denesemmi yoksa direk +2 adv mi bassam ??
peki şimdi bunu sizce +6 ya denesemmi yoksa direk +2 adv mi bassam ??
str int crit basıcam lucky steady ve atack rate i yükselticem arkadaşilar
peki şimdi bunu sizce +6 ya denesemmi yoksa direk +2 adv mi bassam ??
2B ' lik şeyi +7 yapmak için harcamana değmez bile
2 b değilde 1b den 1.5 b den gidior onu +6 denerim +6 oluna akadar olursa +2 adv basar +8 olarak kullanırım oda yeter heralde veya +7 dener 2 adv basarım +9 kullanırım nasıl olursa bakalım hayırlısı...
arkadaşlar
bu silaha +6 +7 denicem weapon çok var zaten şimdi bunu derken lucky ve weapon yeterlimi bişey yapmak gerekirmi başka silah kaybolmasında + sı 0 da düşşün düşcek kesin 1*2 kez deneyişimde ama +6 denicem +7 bilmiyorum da silah kaybolmaz dimi ?
bu silaha +6 +7 denicem weapon çok var zaten şimdi bunu derken lucky ve weapon yeterlimi bişey yapmak gerekirmi başka silah kaybolmasında + sı 0 da düşşün düşcek kesin 1*2 kez deneyişimde ama +6 denicem +7 bilmiyorum da silah kaybolmaz dimi ?
immo basmalısın ^^
immortal 3 yapsam ve bu şekilde weapon ve lucky ile +6 denesem bişey olur reduce artması veya silahın kaybolması + sı gitsin bişey olmazda silah yok olmasın ve durability artmasın diye diyorum.. ???????
ve zaten +6 olursa yeter 2 adv de üstüne cilllop eder silahı... ?
ve zaten +6 olursa yeter 2 adv de üstüne cilllop eder silahı... ?
immo 1 bas steady bas lucky bas sonra dene:) geçerse şans yanarsa bu şekilde ne kaybolur ne reduce artar
item şuan bu durumda
??
şuan buna immortal bulamadım bulsam basıcam basınca immortal ı +6 +7 denesem durabiltiy fian artarmı sorun olurmu + sı kaybolsun bişey olmazda ve blue larda değişiklik olurmu ve crit değerini nasıl arttırırım ??
- Resim Silinmiş.
??
şuan buna immortal bulamadım bulsam basıcam basınca immortal ı +6 +7 denesem durabiltiy fian artarmı sorun olurmu + sı kaybolsun bişey olmazda ve blue larda değişiklik olurmu ve crit değerini nasıl arttırırım ??
- Resim Silinmiş.
steady 1 tane daha basılırmı bişey olurmu 6 oluyormu yani
lucky en fazla kaç tane oluyor ve + basarken olmazsa onlara bişey olmaz dimi ?
ve int 100 str 100 istiyorum onun tableti farklımı aldıklarımızla hep öle oluyor ?
lucky en fazla kaç tane oluyor ve + basarken olmazsa onlara bişey olmaz dimi ?
ve int 100 str 100 istiyorum onun tableti farklımı aldıklarımızla hep öle oluyor ?
Çöp bu kadar uğraşmaya değmez. Biran önce kullanmadan sat gitsin bence ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
çöp derken okan abi güzel dedi fakat ? bazıları iyi bazıları kötü diyor bence en azıncan 101 normal xbow dan iii gibi ? veya neyi eksik yani demek istediğin ?
atack power yükselttim arkadaşlar
bunun crit yükseltmek için bastım taşı ama hep aynı 4- 4 oluyor bunun için bişey basmak gerekli bi kez olmuştuda ne bulamadım ne basarsam diğerleri bozulmadanc rit yükselir ?
bunun crit yükseltmek için bastım taşı ama hep aynı 4- 4 oluyor bunun için bişey basmak gerekli bi kez olmuştuda ne bulamadım ne basarsam diğerleri bozulmadanc rit yükselir ?
lcuky 5 basıldı tek immortal kaldı ve lucky 6 damı son 5 temi acaba ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap