Icerige atla
Extraloob

<<<Dünyayı Tehdit Eden Kene Kimin İşi>>>

· 41 Replies · 3.9K views · Page 2 / 2
Replies
X
XianHun ⭐ 18y
#21
bence amerikan işi değil cünkü geçende yunanistanda bi kişi keneden öldü...
buda kuş giribi gibi bişe öncedende sars vardı geçer buda inş ☕


Bi hatırlatma yapayım Yunanistan'da kene yüzünden ölen insan da bir Türk idi. Hatta haberlere çıktı bu böcekler sadece türklere mi saldırıyor diye garip bi olay git o kadar milyon yunanlının arasından türk e


😈 😈
!
!!!AEK!!! OP ⭐ 18y
#22
Türklere garei var bu kenenin ama bu keneyi bize biyolojik silah olarak kullanıyorlar.
H
h&a ⭐ 19y
#23
yalniz bu sadece türkiyeye has bir durum degil.bu kene almanya da da kac kisiyi öldürdü bunu da eklemek istedim.doganin dengesi ile bu kadar oynarsan basina daha neler gelir neler.biri atmis ortaya biolojik silah die 😊 tavuk tan sonra sira kenelere de geldi yarin da karafatmalarda baska bir virüs cikar ne alaka dimi iyi düsünüp arastirma yapmak lzm biraz arastirim bulursam yazarim
!
!!!AEK!!! OP ⭐ 18y
#24
Tamamda ben bu kenenin hiç amerikan birini ısırdığını görmedim ve duymadım
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#25
kene kimsenin işi degil kenede zaten bu virus vardi ama seri cogalmasiyla birlikte ozellikleride degismis olabilir yaslilari oldurebildigini eskiden de biliyoruz hizli uremesi ile sayi da arrtti sadece . Sen kus giribi var die tavuklari oldurursen olucagi bu.Bakin ilk nelererde gozuktugune .ilk kus gribi vakalari ile ayni ..Orda kuslari telef ettik kuslarin yedigi bu mahlulatlar cirit atmaya basladi asiri ureme sonucu olan seyler bunlar .. doganin dengesiyle cok oynuyoruz .turkiyede ari neslinin yarisida yok olmak uzere ..bu ne demek Dunyada arilarin olmamasi demek insan oglunun sonunun gelmesi demek ..Ufacik bi mahlukata bakiyo hayatimiz ve biz iyi olanlari yokolmasina neden olurken kene gibi yaratiklarin uremesine zemin hazirlayana davranislar gosteriyoruz .. COk tehlikeli COk
B
Black Rain ⭐ 19y
#26
Tavukların İtlaf Edilmesinden sonra böyle bir olayla karşı karşıya kaldık ! Tavuklar Keneleri yiyolardı bu kenelerde Ortalığı boş görünce master yaptılar 😞 👍 ☕
!
!!!AEK!!! OP ⭐ 18y
#27
Büyüklerimizi anlatıyorda hayvanların üstünde kene varmış elleriyle alıyorlarlamış ama virüs felan yokmuş şimdi nasıl olduda virüslü kene çıktı
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#28
walla yunanistan örneği süppo nası o kdr yunan içinden türkü bulmuşlar zıt kutuplar çekio miktop işde keneler
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#29
Büyüklerimizi anlatıyorda hayvanların üstünde kene varmış elleriyle alıyorlarlamış ama virüs felan yokmuş şimdi nasıl olduda virüslü kene çıktı


ona bakarsan kus giribide eskiden beri vardi virusler degişim geçirebilir zamanla.eskiden az tehlikeli olan kenelerin taşidigi virus degişim geçirip daha tehlikeli bi hal almiş ... Artik ölümcül olabildigini goruyoruz .. korkutucu bişiy tabi buda 🙄
C
#30
Kene olayını 2010 da halledicekler galiba bir gazetede okudum 2010 a kadar zehirli bir kene kalmıycak 😆 ama 2010 a kadar kaç tane insan olacak acaba?
B
Black Rain ⭐ 19y
#31
Bu keneyi falan boşverinsiz görcez bikaç ay içine türkler Milyonlarca $ Para verip keneyi yiyen böcek alcaklar.... Bu İşler Ticaret Kimbilir kimler Keneler Üstünden rant sağlıcak acaba?
P
passion ⭐ 19y
#32
Biyolojik savaş başka bişey değil. Büyük ihtimalde Amerika'nın işi ☕


+9999999999999999
B
Black Rain ⭐ 19y
#33
Biyolojik savaş başka bişey değil. Büyük ihtimalde Amerika'nın işi ☕


+9999999999999999

İsrailinde olabilir 😉
M
mavi_ ⭐ 19y
#34
ya hemen de amerika dediniz helal size:P belqi mutasyona uğramış bir böcek olabilir...
+ keneyi yiyen bir hayvan bulmuşlar zaten kenenin kafasını yiyormuş helikopter böceğine benziyor ve kendisine virüs bulaşmıyor^^;)
S
Spartan123 ⭐ 18y
#35
Keneden dolayı ülkemizde en fazla 40 kişi öldü.Hepside çok değerli insanlar ama savaşta 40 kişinin ölmesi savaşın kaderini deiştirmez.Onu söylüyorum ben yanlış anlama amacım ukalalık değil ;)

siz koruyun diğer ülkeleri.Eskiden köpeklerin hayvanların üstüne su sıkardık temizlerdik düşerlerdide şimdi öldürsen çıkmıyor deriden ? yıllarca hiçbirşey olmadıda şimdimi olmaya başladı ? 40 40 40 404040 ölüm 50 yıl sonra kaç oluyor toplasana?

Eğer biraz ileri düşünme aklınız olsa anlardınız. Bu psikolojik savaştır.Artık millet piknik yapmaya bile korkuyor kene çıkar diye.Ilerde savaş çıkar , kaçacak yerimiz olmaz anladınmı ?

Hani Half life 2 de headcrablar tüm heryeri ele geçiriyor ve şehirler kalıyor ya onun gibi 😁 😁
K
Kuruman ⭐ 19y
#36
Rus Gemileri Türkiyeye Gelirken Bırakıyormuş :S
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#37
Tabiki doğal bir şey değil ama sadece amerikayı ele almayın.Türkiyeyi tek isteyen onlar değil emin olun.Dünyanın belkide en iyi coğrafi konumundayızdır buda başımıza bela.Başımız demişken başımızdakilerinde ne mal olduğu belli.
M
mertcangs ⭐ 18y
#38
kene kimin işi şimdi kesin bilgi yokmu hala?
L
LazzaP ⭐ 18y
#39
Tabiki doğal bir şey değil ama sadece amerikayı ele almayın.Türkiyeyi tek isteyen onlar değil emin olun.Dünyanın belkide en iyi coğrafi konumundayızdır buda başımıza bela.Başımız demişken başımızdakilerinde ne mal olduğu belli.

+1923

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: