Icerige atla
Extraloob

Dünyaya ne olarak gelmek isterdiniz???

· 42 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
O
os1 ⭐ 19y
#21
bilgili[ki zaten öyleyim] yakışıklı bir sromanyağı ve sosyal yaşantısı olan biri olarak gelemk isterdim
U
UNR3AL ⭐ 19y
#22
google nin sahibi olarak gelmeyi dilerdim Twisted Evil
R
ReAcTiVe ⭐ 19y
#23
şahin olarak gelmek isterdim
O
Only4You_ ⭐ 19y
#24
yerli kazanova olarak gelmek isterdim Razz
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#25
joymax Very Happy Very Happy
C
Crumby_ ⭐ 19y
#26
kartal or çita
N
#27
zengin bi kadının kedisi olmak isterdim way way way aklıma ne fantazişler geldi şimdi Twisted Evil

böle hani koltukda bacaklarına yatarsın yalanırsın mırıldarsın felan oy oy oy
A
AmiP ⭐ 19y
#28
uzaylı olarak gelmek isterdim Mr. Green Mr. Green
L
LionShout ⭐ 17y
#29
İnsan iyi kalsın böyle 😊
C
Chrysler ⭐ 16y
#30
İnsan olarak 😁
R
#31
futbolcu
T
TheBigDady ⭐ 19y
#32
Şahin K olarak gelmek isterdim 😁
A
Avasin ⭐ 17y
#33
Rus Çarlık Sisteminde Çar Olarak Ama Kendim Olarak
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#34
dünyaya gelmek istemezdim..
L
Lukreto ⭐ 17y
#35
Amerikalı olarak dünyaya gelmek isterdim 😆
I
Inception ⭐ 18y
#36
Mustafa Kemalin en yakın arkadaşı olarak gelmek istedim 😎
R
RiqueLme ⭐ 19y
#37
dünyaya gelmek istemezdim..
illede gelicen diyeceklerse Fatih Sultan Mehmet Han ın zamanında gelmek isterdim.
E
Extrowe ⭐ 16y
#38
Spawn olarak gelmek isterdim 😆
X
xcorelli ⭐ 18y
#39
avatar olarak gelmek isterdim 😜
W
wetpozer ⭐ 16y
#40
insan xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: