bilgili[ki zaten öyleyim] yakışıklı bir sromanyağı ve sosyal yaşantısı olan biri olarak gelemk isterdim
Dünyaya ne olarak gelmek isterdiniz???
· 42 Yanıt · 6.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
google nin sahibi olarak gelmeyi dilerdim Twisted Evil
şahin olarak gelmek isterdim
yerli kazanova olarak gelmek isterdim Razz
joymax Very Happy Very Happy
kartal or çita
N
NephilimAngel
⭐ 19y
zengin bi kadının kedisi olmak isterdim way way way aklıma ne fantazişler geldi şimdi Twisted Evil
böle hani koltukda bacaklarına yatarsın yalanırsın mırıldarsın felan oy oy oy
böle hani koltukda bacaklarına yatarsın yalanırsın mırıldarsın felan oy oy oy
uzaylı olarak gelmek isterdim Mr. Green Mr. Green
İnsan iyi kalsın böyle 😊
İnsan olarak 😁
R
ruthlessfighter
⭐ 16y
futbolcu
T
TheBigDady
⭐ 19y
Şahin K olarak gelmek isterdim 😁
Rus Çarlık Sisteminde Çar Olarak Ama Kendim Olarak

Nina Ricci
⭐ 17y
dünyaya gelmek istemezdim..

Amerikalı olarak dünyaya gelmek isterdim 😆
Mustafa Kemalin en yakın arkadaşı olarak gelmek istedim 😎
dünyaya gelmek istemezdim..
illede gelicen diyeceklerse Fatih Sultan Mehmet Han ın zamanında gelmek isterdim.
illede gelicen diyeceklerse Fatih Sultan Mehmet Han ın zamanında gelmek isterdim.
Spawn olarak gelmek isterdim 😆
avatar olarak gelmek isterdim 😜
insan xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap