Dünyanın en yaşlısı 138 yaşında öldü
Guinness Rekorlar Kitabı’na giremese de dünyanın en yaşlı kişisi Hindistanlı Habib Miyan öldü.
Ailesi, Hindistan’ın rekorlar kitabı Limca’ya giren Miyan’ın Pakistan sınırındaki Racistan eyaletinin başkenti Caypur’da 138 yaşında öldüğünü belirtti.
Yakınlarından biri, Miyan’ın uzun yaşama sırrının “vücuduna iyi bakarsan, o da sana iyi bakar” felsefesini benimsemesi olduğu söyledi.
Dizanteri nedeniyle ölen Miyan’ın bugün düzenlenen cenazesine binlerce kişinin katıldığı belirtildi.
2004’te Mekke’ye giden Miyan, dünyanın en yaşlı hacısı olarak da dünya basınında geniş yer almıştı. 70 yıldır dul olan Miyan, Müslüman Caypur kentinde yaşıyordu. Miyan, 1938’de Hindistan’ın bağımsızlığını kazanmasından önce bölgede hüküm süren Caypur Kraliyet Ailesi’nin bando grubundan emekliydi.
Yaklaşık 50 yıl önce görme yetisini kaybeden Miyan’ın yaşamını evinde dua ederek ve 140 kişiden oluşan aile bireylerine masallar anlatarak geçirdiği kaydedildi.
Doğum belgesi olmayan Miyan’ın, yaşını resmi belgelerle ispatlayamadığı için Guinness Rekorlar Kitabı’na giremediği bildirildi. Yakın çevresi Miyan’ın 138 yaşında öldüğünü belirtiyor. Emeklilik karnesine göreyse 20 Mart 1879 doğumlu Miyan 129 yaşında öldü.
Guinness Rekorlar Kitabı’nın son açıklamasına göre, 115 yaşındaki Amerikalı Edna Parker dünyanın en yaşlı kadını, 112 yaşındaki Japon Tomoji Tanabe ise dünyanın en yaşlı erkeği.
- Resim Silinmiş.
Dünyanın En Yaşlısı Öldü
· 12 Replies · 1.2K views 0 reading
12 Replies
Allah Rahmet Eylesın...138 Yaş Bayaa Cok 😄
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
M. Kemal Atatürk' ten 2 yaş büyük 😊
Daha Gençmiş Zavallı (:
T
TitusPullo
⭐ 19y
Hay maşallah dedeme
Daha Gençmiş Zavallı (:
Sorma Ya İçim Gitti Gençliğinin Baharında... 😆 😆
Special thx to Fleximaşallah.
R
RoyalFlush
⭐ 19y
Allah bana inşallah habib miyan ın yarısı kadar ömür verir...
Adamın Felsefesi :''Vucuduna İyi Bakarsan Oda Sana İyi Bakarmış ''
Guzel Felsefe 😆 😜
Guzel Felsefe 😆 😜
adam yaşıoda baksana ifadeye iskeletten farkı yok 😄
Bi zahmet 😆
138 yaşına kadar yaşamayı hiç istemezdim.100 yeter,zaten onun yaşaması nedirki,bi yerde oturuyodur bütün gün.
Log in to write a reply.
Log In