Icerige atla
Extraloob

Dünyanın En İyi Futbol Kulübü ?

· 46 Replies · 4.2K views · Page 2 / 3
Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#21
fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz

Para = başarı olmadığı için xD
[ek #12654]
A
addIcFb ⭐ 19y
#22
Chelsea der çıkarım işin içinden 😉
A
addIcFb ⭐ 19y
#23
fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz

Para = başarı olmadığı için xD

+ istediğiniz başarı olsun çeyrek oynadık devamıda gelcek (geç oldu ama oolsun)
M
Marinero ⭐ 19y
#24
Kesinlikle ve Kesinlikle MANCHESTER UNİTED
G
#25
fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz

Para = başarı olmadığı için xD

+ istediğiniz başarı olsun çeyrek oynadık devamıda gelcek (geç oldu ama oolsun)

siz hayal kurmaya devam edın bı turk takımının samp lıgını kaznma olasılıgı abdnın ıraktan cekılme olasılıgından bıle dusuk hele bole yavas top oynamaya devam ettıklerı surece ımkansız bıle dıyebılırız fınal ımkansız dııl ama kupa hayal
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#26
Arkadaşlar tartışmaya dönüşüyo yavaş yavaş . Konumuz şampiyonlar ligi deil konu "En iyi futbol kulübü " 😉
G
#27
tamam ıste en ıyısı ManU varmı ustune baska bı kulup varsa gorelım bu sezon 👍 👍 👍 👍
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#28
Tamam Man utd diyosan kendi görüşün herkesin görüşü farklı olabilir bizde bu görüşleri görmek için anket yaptık .
G
#29
tama ıste mıllet soyluyo gorusunu arada bazıları yok fener njıye yok gs nıye yok dıyo fener hepsınden ıyı falan dıyıp tartısmaya ortam hazırlıyolar gerıyolar mılletı 😄 😄 😄 bende atlıyom hemen tutamıyom kendımı napım 😁
M
MakmeN ⭐ 19y
#30
Man Utd
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#31
tama ıste mıllet soyluyo gorusunu arada bazıları yok fener njıye yok gs nıye yok dıyo fener hepsınden ıyı falan dıyıp tartısmaya ortam hazırlıyolar gerıyolar mılletı 😄 😄 😄 bende atlıyom hemen tutamıyom kendımı napım 😁


Tamam bende uyarıyorum . Böle bişey olmaması için.
G
#32
tama ıste mıllet soyluyo gorusunu arada bazıları yok fener njıye yok gs nıye yok dıyo fener hepsınden ıyı falan dıyıp tartısmaya ortam hazırlıyolar gerıyolar mılletı 😄 😄 😄 bende atlıyom hemen tutamıyom kendımı napım 😁


Tamam bende uyarıyorum . Böle bişey olmaması için.


bende boyle seyler yapıcamı soyluyorum artık kendımı tutumam lazım heralde her tartısmaya sazan gıbı atlıyorum ya 😄 uyuz oldum kendıme 😄 😄
A
addIcFb ⭐ 19y
#33
adaş sakınn xD
G
#34
adaş sakınn xD

oke sakınım ben 😄 😄
O
O.o ⭐ 18y
#35
AC Milan
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#36
Kesinlikle Milan diyorum ...
S
SnowFlake ⭐ 18y
#37
elimin hamuruyla erkek işine karışmıim diyorum ama 😄 barça dedim kendimce ronaldinho gitti bakalım nasıl olcak ❓
G
#38
elimin hamuruyla erkek işine karışmıim diyorum ama 😄 barça dedim kendimce ronaldinho gitti bakalım nasıl olcak ❓

messı ronaldınho dan daha buyuk bı futbolcu oldug ıcın hıcbı sorun cımaz barca belkı sampıyon bıle olur
S
SnowFlake ⭐ 18y
#39
elimin hamuruyla erkek işine karışmıim diyorum ama 😄 barça dedim kendimce ronaldinho gitti bakalım nasıl olcak ❓

messı ronaldınho dan daha buyuk bı futbolcu oldug ıcın hıcbı sorun cımaz barca belkı sampıyon bıle olur

iyi o zaman 😄
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#40
Messi ' le RonaLdinho yu karşılaştırman bile hata bence babak 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: