fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz
Para = başarı olmadığı için xD
fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz
fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz
Para = başarı olmadığı için xD
fenerbahçeyi nie eklemediniz:)) parada biriniciyiz
Para = başarı olmadığı için xD
+ istediğiniz başarı olsun çeyrek oynadık devamıda gelcek (geç oldu ama oolsun)
tama ıste mıllet soyluyo gorusunu arada bazıları yok fener njıye yok gs nıye yok dıyo fener hepsınden ıyı falan dıyıp tartısmaya ortam hazırlıyolar gerıyolar mılletı 😄 😄 😄 bende atlıyom hemen tutamıyom kendımı napım 😁
tama ıste mıllet soyluyo gorusunu arada bazıları yok fener njıye yok gs nıye yok dıyo fener hepsınden ıyı falan dıyıp tartısmaya ortam hazırlıyolar gerıyolar mılletı 😄 😄 😄 bende atlıyom hemen tutamıyom kendımı napım 😁
Tamam bende uyarıyorum . Böle bişey olmaması için.
adaş sakınn xD
elimin hamuruyla erkek işine karışmıim diyorum ama 😄 barça dedim kendimce ronaldinho gitti bakalım nasıl olcak ❓
elimin hamuruyla erkek işine karışmıim diyorum ama 😄 barça dedim kendimce ronaldinho gitti bakalım nasıl olcak ❓
messı ronaldınho dan daha buyuk bı futbolcu oldug ıcın hıcbı sorun cımaz barca belkı sampıyon bıle olur
Log in to write a reply.
Log In