belki ilgisi olan biri vardır diye bu paylaşımı yapıyorum bu sitede dünya ülkeleri askeri güçlerine göre sıralanmış durumda
http://www.globalfirepower.com/
siteye göz atarsanız başka sıralamalarda mevcut
Dünya Ülkelerinin Askeri Güçleri
· 13 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
Bu Nufusun Fazlalıgına Ayarlanmış Galıba.ÖLe Ayarlanmış İse Nufusla Asker Sayısının Oranına Bakmaları Gerekir 🤔
J
Jason Walker
⭐ 19y
Saçmalık.
Ben Türkiye daha ilerilerde diye biliyordum.Burda 32 m fln diyor???
Türkiye,yetişmiş asker bakımından 3-4. olmalı.Ayrıca bizdeki yürk o ''United States of America'' nın paralı askerleriyle kıyaslanamaz.
Türkiye,yetişmiş asker bakımından 3-4. olmalı.Ayrıca bizdeki yürk o ''United States of America'' nın paralı askerleriyle kıyaslanamaz.
O
Old School
⭐ 19y
Uydurmasyon bu siteler amerikalıların yaptığı bir sitedir kesin
B
BlackMarshall
⭐ 19y
Gerçekten saçmalık.Stratejik konum bakımından zaten ilk 3 de olmalıyız.Hep geri sıralardayız.
R
RoyalFlush
⭐ 19y
Lisedeyken milli güvenlik dersine emekli bir albay gelirdi bize.O zamanında çok söylemişti;Türkiye askeri güç bakımından dünyanın 3. büyük ülkesi diye.Bunun kıstasını sorduğumuzda bize verdiği cevap ilginçti:
"Ne kadar teknolojiye sahip olursanız olun savaşacak iyi eğitimli "asker"iniz yoksa o ülke güçlü olamaz.Bizim iyi eğitimli askerimiz çok.Ve unutmayınki savaş karada yapılır.Kara ordusu bakımından dünyanın en iyi ordusuna sahibiz.Hava ve deniz ancak ve ancak şartların değişmesine yol açar".Tarzında birşey söylemişti.
Mekanı cennet olsun öldü diye duydum birkaç ay önce.
Bu liste yanıltmasın sizi ne amaçla ve neye göre hazırlamışlar bilmiyorum ama Türkiyenin çok daha üst sıralarda olması gerektiğini biliyorum.
"Ne kadar teknolojiye sahip olursanız olun savaşacak iyi eğitimli "asker"iniz yoksa o ülke güçlü olamaz.Bizim iyi eğitimli askerimiz çok.Ve unutmayınki savaş karada yapılır.Kara ordusu bakımından dünyanın en iyi ordusuna sahibiz.Hava ve deniz ancak ve ancak şartların değişmesine yol açar".Tarzında birşey söylemişti.
Mekanı cennet olsun öldü diye duydum birkaç ay önce.
Bu liste yanıltmasın sizi ne amaçla ve neye göre hazırlamışlar bilmiyorum ama Türkiyenin çok daha üst sıralarda olması gerektiğini biliyorum.
T
TitusPullo
⭐ 19y
Doğru yanları var lakin kimse bir savaş durumunda ne olacağını bilemez. Burada ki sıralamalar Savaş durumunda harbe katılabilecek yaş ortalamasında ki tüm erkek nufusunu göstermiş. O sebebden Cid+rusya+a.b.d hatta india ön sıralarda yerini almış. Kısacası böyle bir sıralama yapılması söz konusu olamaz.
Listede bizim üstümüzde yer alan birkaç ülkenin subay adayları eğitimini ülkemizin askeri okullarında alıyor... Nereden biliyorsun diyorsanız askerliğimi Cumhurbaşkanlığında yaptım az çok birşeyler öğrendim 😄
http://www.globalfirepower.com/list_avail_mil_manpower.asp
Bu istatistik ürküttü beni nerdeyse 2milyar insanı bi savaş anında hazır güç olarak gösteriyor ; 2milyar insan ; dünyanın 3 de biri demek ne kadar yazık ya.
Bunun dışında bilgiler doğrudur büyük ihtimal zaten sayılar üstünde istatistik vermiş şu ülkenin askeri gücü en yüksek dememiş...
Bu istatistik ürküttü beni nerdeyse 2milyar insanı bi savaş anında hazır güç olarak gösteriyor ; 2milyar insan ; dünyanın 3 de biri demek ne kadar yazık ya.
Bunun dışında bilgiler doğrudur büyük ihtimal zaten sayılar üstünde istatistik vermiş şu ülkenin askeri gücü en yüksek dememiş...
Türkiye Ortadoğuda 1. , Dünyada ise 3. sıradadır bana göre.. Herşey teklonojiyle olmuyor.. Metal Fırtına "Karşı Saldırıyı" okuyanlar bilir. Amerikan ordusu çölden şehre doğru saldırıyordu ve tam orda Türk askerleri mevzilenmişti.. Çatışma vs oluyor ve o anda kum fırtınası çıkıyor.Bütün amerikan tankları, radarları zartları zurtları çalışmaz hale geliyor ve Türk askerler süngü hücumuna kalkıyor.. gerisinide siz okuyun. 😁
B
BlackMarshall
⭐ 19y
http://www.globalfirepower.com/list_avail_mil_manpower.asp
Bu istatistik ürküttü beni nerdeyse 2milyar insanı bi savaş anında hazır güç olarak gösteriyor ; 2milyar insan ; dünyanın 3 de biri demek ne kadar yazık ya.
Bunun dışında bilgiler doğrudur büyük ihtimal zaten sayılar üstünde istatistik vermiş şu ülkenin askeri gücü en yüksek dememiş...
2 milyar insan olabilir fakat askeriye bunların silah yiyecek lojistik teminini yapamaz.Batar 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap