- Resim Silinmiş.
😆 😜
Dumansız Hava Sahası
· 13 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
summer4: summer7:
[F New]Solo Gitarist
İğrenç bir espri olmuş summer7: 😜
makara:
hahahaha bence güzel 😜
Girerken kesin bunlarla ilgili demistim icimden makara:
[ek #12654]
Benimde aklıma gelmişti. İnce espiri 😆
Benimde aklıma gelmişti. İnce espiri 😆
ne incesi yahu 😆
[F New]Solo Gitarist
İğrenç bir espri olmuş summer7: :P
bencede kotu olmus :s summer7:
bence süper ! 😄
lol
eskiler bilir
Hahaha 😄 Hoşuma kaçtı espiri güzel bence summer3:
S
SilentLord
⭐ 17y
😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap