seray severinde sesi stüdyoda editlendiği için çok düzgün çıkıyordu ama canlı performansı dinlenince hilesi açığa çıktı arkadaşlar bunu ima ediyorlar..
Düm Tek Tek Hadise 4.
· 31 Replies · 2.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Seray Sever benzetmesi çok çirkin olmuş ! Titus'un dediği herşeye harfiyen katılıyorum.. Bu yarışmada Norveç olmasaydı bu yarışma %100 İzlanda- Türkiye arasında geçecekti. Hadi diyelimki Hadise kazansa , o zamanda aynı şeyi diyebilir miydiniz ?
P.S: Ben hasta olduğuna inanmıyorum. Şarkının o kadar reklamını yaptılarki kız çok yıprandı..
P.S2: 4. lüğü kötü bir sonuç gibi gösterenlere hayret ediyorum.. 1. olamayınca başarısız mı sayıyorsunuz? Kötü söyledi şarkıyı evet kabul ederim. Ama 4. olmasını kötü bir sonuç olarak göstermeniz çok ayıp !
P.S: Ben hasta olduğuna inanmıyorum. Şarkının o kadar reklamını yaptılarki kız çok yıprandı..
P.S2: 4. lüğü kötü bir sonuç gibi gösterenlere hayret ediyorum.. 1. olamayınca başarısız mı sayıyorsunuz? Kötü söyledi şarkıyı evet kabul ederim. Ama 4. olmasını kötü bir sonuç olarak göstermeniz çok ayıp !
Tebrikler hadise mükemmeldin.Azerbaycanda mükemmeldi biz 2 devlet tek billet olduğumuzdan 177+207=384 yapar 2. olurduk xD
Çakma Seray sever Hadise'yede bir ders olur bu umarım... Hayat onun studiosunda kaydettiği seslerden ibaret değil 😉
PS: Hasta olduğuna inanan varmı çok merak ediyorum ! :?
Hadise'nin sesi stüdyo kaydında daha güzeldi... 😗 Maşallah 2 haftadır hasta kızımız şarkıyı vokaller söylüyor xD 3 dk göbek şov yapıp vücudunu sergileyene kadar sesi çıksaydı 1. olurdu ☕
Aman da deli oğlan gel yaklaş korkma dolan belime bilmem ne diyen hatunu al götür ahan da beni bu temsil edecek de sonra 1. olamayınca üzül yok yaaa pışıııık 😜
İzlanda'nın şarkısı 1. olmalıydı bence
Alın işte en sevmediğim şeydir. Hadise birinci olup gelseydi çıkıp sokaklara hadise hadise diye boğazınızı yırtacaktınız. Kaybedincede agh Hadise vah hadise şöyle böyle. Ayıp beyler Türkiye temsilcimize yapmayın bari. Hadise'nin kabul ettiğine dua edin siz bu yarışmayı. Rimirimileyi söyleyen pavyon kadınını mı çıkaraydık oraya? Sizin Hadiseye teşekkür etmeniz gereken yerde ayıplıyorsunuz. Hiç bir mantığı sığmaz bu.
Tarkan neden çıkmıyor Eurovision'a? Hadi çıkartın bakalım yapabilecek mi o delikanlılığı. Yapamaz beyler önce işin etiğini ahlakını öğrenin sonra gelin burada konuşun!
Ps: Şimdi uzatacam konuyu, siz hadisenin canlı performansını dinlediniz mi diye eurovision öncesi yok dinlememişsinizdir iyice kopacam sonra.
Hadise kazansaydı keşke İzlanda kazansaydı derdim sokaklara çıkıp boğazımı yırtmazdım.
Hadise'yi şöhret olduğu günlerde de dinlemedim deli oğlan vs şarkılarıyla parladığı dönemde de dinlemedim.
Bu yarışmayı zaten takip etmiyordum Sertap Erener 1. oldu ülkeye eurovision aşkı geldi.
Hadise bu yarışmaya katılmak istediğini Beyaz Showda kendi ağzıyla söyledi.
Rimi rimi ley diyen hatun çıksın demiyorum ki zaten hadise'nin showu kıyafeti dansı şarkısı yarışma ölçütlerinde yalnız benim beğenmediğim düzeyde bunu da keyfimce belirtebilme özgürlüğüne sahibim.
4. olmuş iyi olmuş hayırlısı olsun ilgilenmiyorum sadece...
Tarkan o yarışma hakkında konuşmuştu daha önce çok saçma bulduğunu ülkemizce abartıldığını alınan kötü sonuçların az bile olduğunu söylemişti.
Ps: Hadise'nin canlı performansını dinledim, sesini beğenmiyorum.
1. Olamayacağımızı tahmin edebiliyordum ama 4.lükte güzel.
Bravo Hadise !
Bravo Hadise !
Hadise kazansaydı keşke İzlanda kazansaydı derdim sokaklara çıkıp boğazımı yırtmazdım.
Hadise'yi şöhret olduğu günlerde de dinlemedim deli oğlan vs şarkılarıyla parladığı dönemde de dinlemedim.
Bu yarışmayı zaten takip etmiyordum Sertap Erener 1. oldu ülkeye eurovision aşkı geldi.
Hadise bu yarışmaya katılmak istediğini Beyaz Showda kendi ağzıyla söyledi.
Rimi rimi ley diyen hatun çıksın demiyorum ki zaten hadise'nin showu kıyafeti dansı şarkısı yarışma ölçütlerinde yalnız benim beğenmediğim düzeyde bunu da keyfimce belirtebilme özgürlüğüne sahibim.
4. olmuş iyi olmuş hayırlısı olsun ilgilenmiyorum sadece...
Tarkan o yarışma hakkında konuşmuştu daha önce çok saçma bulduğunu ülkemizce abartıldığını alınan kötü sonuçların az bile olduğunu söylemişti.
Ps: Hadise'nin canlı performansını dinledim, sesini beğenmiyorum.
6 yaşımdan beri düzenli olarak erovizyon izliyorum..
T
TitusPullo
⭐ 19y
Çakma Seray sever Hadise'yede bir ders olur bu umarım... Hayat onun studiosunda kaydettiği seslerden ibaret değil 😉
PS: Hasta olduğuna inanan varmı çok merak ediyorum ! :?
Hadise'nin sesi stüdyo kaydında daha güzeldi... 😗 Maşallah 2 haftadır hasta kızımız şarkıyı vokaller söylüyor xD 3 dk göbek şov yapıp vücudunu sergileyene kadar sesi çıksaydı 1. olurdu ☕
Aman da deli oğlan gel yaklaş korkma dolan belime bilmem ne diyen hatunu al götür ahan da beni bu temsil edecek de sonra 1. olamayınca üzül yok yaaa pışıııık 😜
İzlanda'nın şarkısı 1. olmalıydı bence
Alın işte en sevmediğim şeydir. Hadise birinci olup gelseydi çıkıp sokaklara hadise hadise diye boğazınızı yırtacaktınız. Kaybedincede agh Hadise vah hadise şöyle böyle. Ayıp beyler Türkiye temsilcimize yapmayın bari. Hadise'nin kabul ettiğine dua edin siz bu yarışmayı. Rimirimileyi söyleyen pavyon kadınını mı çıkaraydık oraya? Sizin Hadiseye teşekkür etmeniz gereken yerde ayıplıyorsunuz. Hiç bir mantığı sığmaz bu.
Tarkan neden çıkmıyor Eurovision'a? Hadi çıkartın bakalım yapabilecek mi o delikanlılığı. Yapamaz beyler önce işin etiğini ahlakını öğrenin sonra gelin burada konuşun!
Ps: Şimdi uzatacam konuyu, siz hadisenin canlı performansını dinlediniz mi diye eurovision öncesi yok dinlememişsinizdir iyice kopacam sonra.
Hadise kazansaydı keşke İzlanda kazansaydı derdim sokaklara çıkıp boğazımı yırtmazdım.
Hadise'yi şöhret olduğu günlerde de dinlemedim deli oğlan vs şarkılarıyla parladığı dönemde de dinlemedim.
Bu yarışmayı zaten takip etmiyordum Sertap Erener 1. oldu ülkeye eurovision aşkı geldi.
Hadise bu yarışmaya katılmak istediğini Beyaz Showda kendi ağzıyla söyledi.
Rimi rimi ley diyen hatun çıksın demiyorum ki zaten hadise'nin showu kıyafeti dansı şarkısı yarışma ölçütlerinde yalnız benim beğenmediğim düzeyde bunu da keyfimce belirtebilme özgürlüğüne sahibim.
4. olmuş iyi olmuş hayırlısı olsun ilgilenmiyorum sadece...
Tarkan o yarışma hakkında konuşmuştu daha önce çok saçma bulduğunu ülkemizce abartıldığını alınan kötü sonuçların az bile olduğunu söylemişti.
Ps: Hadise'nin canlı performansını dinledim, sesini beğenmiyorum.
Küçük hanım, seninle burada tartışmanın ne gereği var ne de benim zamanım var. Yukarıda da belirttiğim gibi önce işin etiğini ahlakını öğrenin daha sonra gelin burada efendi gibi yorum yapın. Klasik monoton insanlar gibi ben bunun burasını beyenmedim şurasını beyenmedim gibi yorumlara hiç gerek yok. Usülen önce bi tebrik edilir sonra eksikler dile getirilir.
Egonuzu alın bi kenara koyun 1 değil 2 kere düşünün. Hadise çeşitli devletere gidip konser verdi. Kimin için Türkiye'ye iyi bir derece kazandırmak için. Hasta olmuş oralarda ki @Br'nin dediği gibi yalan dolanda değil bunu belirteyim. Gelin görün ki Devletten aldığı para çokda abartılacak birşey değil. Gidip avrupada 2 konser verse eurovision için aldığı parayı ikiye katlardı.
Ps: Olaylara biraz objektif yaklaşın o zaman kendinizde hata bulacaksınız.
Küçük hanım, seninle burada tartışmanın ne gereği var ne de benim zamanım var. Yukarıda da belirttiğim gibi önce işin etiğini ahlakını öğrenin daha sonra gelin burada efendi gibi yorum yapın. Klasik monoton insanlar gibi ben bunun burasını beyenmedim şurasını beyenmedim gibi yorumlara hiç gerek yok. Usülen önce bi tebrik edilir sonra eksikler dile getirilir.
Egonuzu alın bi kenara koyun 1 değil 2 kere düşünün. Hadise çeşitli devletere gidip konser verdi. Kimin için Türkiye'ye iyi bir derece kazandırmak için. Hasta olmuş oralarda ki @Br'nin dediği gibi yalan dolanda değil bunu belirteyim. Gelin görün ki Devletten aldığı para çokda abartılacak birşey değil. Gidip avrupada 2 konser verse eurovision için aldığı parayı ikiye katlardı.
Ps: Olaylara biraz objektif yaklaşın o zaman kendinizde hata bulacaksınız.
Saygısızlık yapmadıkça çok da güzel tartışabiliriz akıldan yoksun insanlar değiliz. Haddimi aşan bir yorum yaptığımı düşünmüyorum. Hadise'nin etiklik ve ahlak anlayışı benimki ile uyuşmuyor belki bu yüzden onu anlamıyorumdur. Yaptığım yorumlar kişisel görüşlerimdir beni ilgilendirir. Hadise'nin adaylığından günümüze kadar her adımında başarılar, hayırlı olsun dedim 4. oldu ona da haketmedi demedim hatta yeri en az 2-3 olmalıydı bence. Oylamayı izlerken her puana ülke adına sevindim 1. olmadığı için üzülmedim beni bunun için suçlayamazsın 😊
Ve bu yarışma abartılacak bir yarışma değil başarının derecesine çok da bakmamak lazım siyasi çıkarlar ile değişiyor sıralama önemli olan ülkenin tanıtımıydı Hadise bunu yapabildi en azından o da güzeldi...
Söyleyeceklerim bunlar sayın hakim 😜
Çakma Seray sever Hadise'yede bir ders olur bu umarım... Hayat onun studiosunda kaydettiği seslerden ibaret değil 😉
PS: Hasta olduğuna inanan varmı çok merak ediyorum ! :?
bozuk para gibi harcadın hatunu
T
TitusPullo
⭐ 19y
Küçük hanım, seninle burada tartışmanın ne gereği var ne de benim zamanım var. Yukarıda da belirttiğim gibi önce işin etiğini ahlakını öğrenin daha sonra gelin burada efendi gibi yorum yapın. Klasik monoton insanlar gibi ben bunun burasını beyenmedim şurasını beyenmedim gibi yorumlara hiç gerek yok. Usülen önce bi tebrik edilir sonra eksikler dile getirilir.
Egonuzu alın bi kenara koyun 1 değil 2 kere düşünün. Hadise çeşitli devletere gidip konser verdi. Kimin için Türkiye'ye iyi bir derece kazandırmak için. Hasta olmuş oralarda ki @Br'nin dediği gibi yalan dolanda değil bunu belirteyim. Gelin görün ki Devletten aldığı para çokda abartılacak birşey değil. Gidip avrupada 2 konser verse eurovision için aldığı parayı ikiye katlardı.
Ps: Olaylara biraz objektif yaklaşın o zaman kendinizde hata bulacaksınız.
Saygısızlık yapmadıkça çok da güzel tartışabiliriz akıldan yoksun insanlar değiliz. Haddimi aşan bir yorum yaptığımı düşünmüyorum. Hadise'nin etiklik ve ahlak anlayışı benimki ile uyuşmuyor belki bu yüzden onu anlamıyorumdur. Yaptığım yorumlar kişisel görüşlerimdir beni ilgilendirir. Hadise'nin adaylığından günümüze kadar her adımında başarılar, hayırlı olsun dedim 4. oldu ona da haketmedi demedim hatta yeri en az 2-3 olmalıydı bence. Oylamayı izlerken her puana ülke adına sevindim 1. olmadığı için üzülmedim beni bunun için suçlayamazsın 😊
Ve bu yarışma abartılacak bir yarışma değil başarının derecesine çok da bakmamak lazım siyasi çıkarlar ile değişiyor sıralama önemli olan ülkenin tanıtımıydı Hadise bunu yapabildi en azından o da güzeldi...
Söyleyeceklerim bunlar sayın hakim :P
Siyasi çıkarlar ile yarışma sonucu değişmiyor, yarışma tamamıyla siyasal zaten!
Ps: Sen bu kelimeleri baştan yazsaydın ben burada patlamayacaktım. "İyi hoş güzel hadiseyi beyenmiyorum ama yinede teşekkür ederiz kendisine ülkemizi temsil etti iyi bir derece yakaladı tebrikler" bu kadar kısa bir metin.
Küçük hanım, seninle burada tartışmanın ne gereği var ne de benim zamanım var. Yukarıda da belirttiğim gibi önce işin etiğini ahlakını öğrenin daha sonra gelin burada efendi gibi yorum yapın. Klasik monoton insanlar gibi ben bunun burasını beyenmedim şurasını beyenmedim gibi yorumlara hiç gerek yok. Usülen önce bi tebrik edilir sonra eksikler dile getirilir.
Egonuzu alın bi kenara koyun 1 değil 2 kere düşünün. Hadise çeşitli devletere gidip konser verdi. Kimin için Türkiye'ye iyi bir derece kazandırmak için. Hasta olmuş oralarda ki @Br'nin dediği gibi yalan dolanda değil bunu belirteyim. Gelin görün ki Devletten aldığı para çokda abartılacak birşey değil. Gidip avrupada 2 konser verse eurovision için aldığı parayı ikiye katlardı.
Ps: Olaylara biraz objektif yaklaşın o zaman kendinizde hata bulacaksınız.
Saygısızlık yapmadıkça çok da güzel tartışabiliriz akıldan yoksun insanlar değiliz. Haddimi aşan bir yorum yaptığımı düşünmüyorum. Hadise'nin etiklik ve ahlak anlayışı benimki ile uyuşmuyor belki bu yüzden onu anlamıyorumdur. Yaptığım yorumlar kişisel görüşlerimdir beni ilgilendirir. Hadise'nin adaylığından günümüze kadar her adımında başarılar, hayırlı olsun dedim 4. oldu ona da haketmedi demedim hatta yeri en az 2-3 olmalıydı bence. Oylamayı izlerken her puana ülke adına sevindim 1. olmadığı için üzülmedim beni bunun için suçlayamazsın 😊
Ve bu yarışma abartılacak bir yarışma değil başarının derecesine çok da bakmamak lazım siyasi çıkarlar ile değişiyor sıralama önemli olan ülkenin tanıtımıydı Hadise bunu yapabildi en azından o da güzeldi...
Söyleyeceklerim bunlar sayın hakim :P
Siyasi çıkarlar ile yarışma sonucu değişmiyor, yarışma tamamıyla siyasal zaten!
Ps: Sen bu kelimeleri baştan yazsaydın ben burada patlamayacaktım. "İyi hoş güzel hadiseyi beyenmiyorum ama yinede teşekkür ederiz kendisine ülkemizi temsil etti iyi bir derece yakaladı tebrikler" bu kadar kısa bir metin.
+1907 etik bunu gerektirir önce tebrik edilir sonrasında + ve - yönleri dile getirirlip çözüm önerileri sunulur ☕
Log in to write a reply.
Log In