Icerige atla
Extraloob

DSLR fotoğraf makinesinden anlayanlar

· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme
Barzo
Barzo OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar bir projem var ancak profesyonel bir video hazırlamak için bildiğiniz gibi önemli faktörlerden birisi sestir. Yaka mikrofonu ile ses kayıt cihazı alıcam fakat çalışma mantığını bilmiyorum DSLR yada video kamera ile eş zamanlı olarakmı kayıtta kalıyor yoksa ses kaydı harici video kaydı harici olup video düzenleme programları ilemi birleştiriliyor bilgili arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

Not: Eğer önerdiğiniz bi cihaz varsa bütce sınırı olmaksızın yazabilirsiniz.

Edit: kameram var arkadaşlar ses kaydı ile ilgili sorum var, röportaj tadında olacağı için kamera ile eşzamanlımı yoksa ses kaydı ayrı video kaydı ayrı olacakda bunları programlarlamı birleştiricez
7 Yanıt
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#2
Güzel bir makine istiyorsan DSLR olarak Nikon d7100 öneririm, video çekimleri harikadır
ama şunu unutma, bir DSLR makine maksumum 10 15 dk video çekimi yapmalıdır, üstüne çıkarsa aynayı yakma lense zarar verme gibi riskleri var.
Elbetteki düzenleme programları gerek.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#3
Banada makine lazımda öyle çok pahalı şeye gerek yok , 300-400civarı olursa iyi olur. Şimdiki makine , bulanık çekmeye başladı.
Yaralı style
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#4
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Banada makine lazımda öyle çok pahalı şeye gerek yok , 300-400civarı olursa iyi olur. Şimdiki makine , bulanık çekmeye başladı.


Makine modelin nedir ? belki otomatikten çıkarmışsındır focus'u
birde 300-400 liraya orta dereceli bile makine bulamazsın sen şunu 800-900 yapta sanada birşeyler bakalım. 🤘
Barzo
Barzo OP ⭐ 19y
#5
arkadaşlar bende kamera var ben ses kayıt cihazı istiyorum o konuda yardımcı olursanız sevinirim
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#6
Bu mesaj The Weeknd rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Banada makine lazımda öyle çok pahalı şeye gerek yok , 300-400civarı olursa iyi olur. Şimdiki makine , bulanık çekmeye başladı.


Makine modelin nedir ? belki otomatikten çıkarmışsındır focus'u
birde 300-400 liraya orta dereceli bile makine bulamazsın sen şunu 800-900 yapta sanada birşeyler bakalım. 🤘

Yokmudur ya , öyle ucuza birşeyler , 800-900 ayıramam fotoğraf makinesine :!!&%&!
Yaralı style
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#7
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj The Weeknd rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Banada makine lazımda öyle çok pahalı şeye gerek yok , 300-400civarı olursa iyi olur. Şimdiki makine , bulanık çekmeye başladı.


Makine modelin nedir ? belki otomatikten çıkarmışsındır focus'u
birde 300-400 liraya orta dereceli bile makine bulamazsın sen şunu 800-900 yapta sanada birşeyler bakalım. 🤘

Yokmudur ya , öyle ucuza birşeyler , 800-900 ayıramam fotoğraf makinesine :!!&%&!


iyi birşey yok [horny21 , niye ben 2500 ayırmıştım 😗

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: