Arkadaslar makinama 1 ay önce format atmıstım.Dvd izlemek için DivX programını da yükledim.
Fakat DivX i kurduktan sonra actıgımda direk Hata Raporu Gönder - Gönderme gibi bi sorunla karşılaştım.
ilk C sürücüsüne yüklemiştim,program files'teki Divx ile ilgili her seyi sildim yeniden yükledim ama nafile.
D sürücüsünde de aynı hatayı aldım.Bu konu hakkında bana yardımcı olabilecek biri varmı?
DivX Player Hata Raporu
· 14 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
programı denetim masasında program ekle-kaldırdan kaldır başka bir program kur bence.
programı denetim masasında program ekle-kaldırdan kaldır başka bir program kur bence.
Aynısı yapıp Real Player'ıda yükledim fakat sonuc aynı 🙄
bir hata raporu var o windows çöktüğünde çıkıyor tek çözümüde format acep o mu?
hata mesajından bir ss alabilirmiyiz.
hata mesajından bir ss alabilirmiyiz.
registery cleaning programları ile o divx programını komple silmen lazım sonrasında yeni veya stabil bir versiyonunu kurunca sorun kalmayacaktır.
registery cleaning programları ile o divx programını komple silmen lazım sonrasında yeni veya stabil bir versiyonunu kurunca sorun kalmayacaktır.
Acaba rica etsem o programdan link alabilir miyim? Simdi indirecem ama hangisi oldugunu bilmiyorum yanlıs felan indirmeyeyim 😜
H
hayaletkurt
⭐ 19y
ben sana daha kolay bir yol söylesem olmazmı 😊 internetten k-lite codek indir. ama mega paketini indirirsen daha sağlam olur. kodekleri yükledikten sonra divx-xvid- dvd-vcd vs tüm formatları mediaplayerla izleyebiliyorsun. media player 11 yüklersen alt yazı sorununda olmaz.
selametle...
selametle...
ben sana daha kolay bir yol söylesem olmazmı 😊 internetten k-lite codek indir. ama mega paketini indirirsen daha sağlam olur. kodekleri yükledikten sonra divx-xvid- dvd-vcd vs tüm formatları mediaplayerla izleyebiliyorsun. media player 11 yüklersen alt yazı sorununda olmaz.
selametle...
Eyv. Deneyeyim hemen
Arkadasım sölediğin yontem ise yaradı cok tesekkür ederm 😊
Aynı hata bende vardı.. Formatladım geçti.. :S
H
hayaletkurt
⭐ 19y
herzaman formatlamak olmaz. 😊 biz öylelerine format teknisyeni diyoruz kendi aramızda 😄 bak ufak bir tiyo ile arkadaş işi halletti. önemli değil arkadaşım.
DivX Player kurmana gerek yok sana lazım olan DivX Codec, K-Lite Codec Pack kur mesela sonra tüm videoları media playerda izlersin zaten.
H
hayaletkurt
⭐ 19y
zaten o şekilde hallettik arkadaşın sorununu 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap