Icerige atla
Extraloob

Disband

· 4 Yanıt · 1.3K görüntüleme
The47
The47 OP ⭐ 18y
#1
Guildi disband ettigimizde guilddeki herkes 3 gün ceza mı yiyor?
4 Yanıt
Y
YuGoWorld ⭐ 16y
#2
hayır sadece master
The47
The47 OP ⭐ 18y
#3
Caffeine? Araldamısın?
X
Xanthos ⭐ 19y
#4
Sadece guild master 3 gün ceza alır, üyeler 1 gün ceza alır ya da ceza almıyorlar.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: