Guildi disband ettigimizde guilddeki herkes 3 gün ceza mı yiyor?
Disband
· 4 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
hayır sadece master
Caffeine? Araldamısın?
Sadece guild master 3 gün ceza alır, üyeler 1 gün ceza alır ya da ceza almıyorlar.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap