Icerige atla
Extraloob

Diablo 1-2

· 7 Yanıt · 1.7K görüntüleme
7 Yanıt
S
SymbioN ⭐ 19y
#2
yakınlarda diablo III çıkıcak bu yıl içinde çıkması bekleniyo bu oyunu arkadaşımla çok fazla oynuyoduk gerçekten çok zevkli ama multiplayer i güzel oluyo şimdi 3 ünü bekliyorum paylaşım için tşk ler
S
#3
macro senden bişi istesem
Diablo II nin 2.Cd sini buraya upload edebilirmisin ❓
D
drotalion ⭐ 19y
#4
Arkadaşlar Diablo 1 i 4 kiilik yapalımmı?

Yapmak isteyenler bana PM lütfen. Server ı ben kuracağım çünkü benim size ağlanmam zr sizin bana bağlanmanız kolay.
M
Macro OP ⭐ 19y
#5
macro senden bişi istesem
Diablo II nin 2.Cd sini buraya upload edebilirmisin ❓

CD si yok ne yazıkki 😞
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
Kitabi ve oyunuyla Dunya`nin en saglam yapitlarindan biridir... 20 yil bile gecse,boss lar,Diablo Mephisto Baal uclusunun maceralarini anmak hatirlamak,haz verir insana ve oynatir oyunu... Diger ornegi icin RTWC 98...
J
Jigsaw ⭐ 19y
#7
Kitabi ve oyunuyla Dunya`nin en saglam yapitlarindan biridir... 20 yil bile gecse,boss lar,Diablo Mephisto Baal uclusunun maceralarini anmak hatirlamak,haz verir insana ve oynatir oyunu... Diger ornegi icin RTWC 98...

Topice jesuswan yazı yazmazsa ben de bişey bilmiyorum diye girmiştim. 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: