Icerige atla
Extraloob

Devil

· 24 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
augus ⭐ 16y
#21
Hayırlı olsun bro sen baya toplamışsın ^^
Geçen 100 taneyle gittim 12 devil düştü dahada uğraşmadım ben 😁

Aygaz'da yarım sfdan fazla var panpii 😁
Ps:Hiç bir yerde resmi bilgi yok kaybolcağını hiç sanmıyorum. ^^
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#22
devili bilmemde flaglar kesin kaybolur millet str2 int2 veren gdf için kendini yırtarken bu kdar kolayca str5int5 veren flag düşmesi saçmalık.. %100 kaybolur.. devil kaybolsada kaybolmasada bşi olmaz zaten %5 verior
S
saturnus ⭐ 17y
#23
Arkdaşlar bbişeyin kaybolacağını sanmam kendinizi üzmeyin flaglarda kalır.Çünkü bu gdf işinden joymax ında çok kafası arıdı gm lere kaç kişi msj attı görüşünü bildirdi.Kaldırıp milletle papaz olacaklarına kaldızmazlar Milleti oyuna bağlarlar ki bu event her oyuncunun istği herşeyi verdi gdf dewil zerk sc +adamlar 10 dg sun takı veriolar daha ne yapsınlar hiç biri kaybolmaz merak etmeyinn.
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#24
Bencede gitmez Joymax e sormak lazım hiç detaylı bilgisi olan varmı?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: