Icerige atla
Extraloob

Desem Ne Dersin?

· 128 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
E
EFendi ⭐ 19y
#81
sen kahin misin derim
olmak yada olmamak işte bütün mesele bu desem ne dersin
T
TitusPullo ⭐ 19y
#82
Felsefe yaptın derim.
Sitemiz bugünlerde online kişi rekorlarını üst üste kırıyor desem ne dersin
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#83
Yakında Site Üyeden Kırılacak Derim.
Şu Anda Monitore Bakıyorsun Desem...
Special thx to Flexi
_
#84
hadi ordan derim 😄

pc patlıcak desem ?
T
TitusPullo ⭐ 19y
#85
Doğru söylüyosun derim.


Napıyosun desem^^
Q
Quensis ⭐ 19y
#86
Sitede takılıyorum derim.

Nasılsın desem ?
M
Mumya ⭐ 19y
#87
Berbatım derim

Aşıkmısın desem?
S
Streetwise ⭐ 19y
#88
Asıgım deliler gibi

Milli misin desem 😜
M
Mumya ⭐ 19y
#89
Yok valla 😄 😄

Bilgisayar başındasın desem
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#90
Ölene kadar derim 😜
Şuan ne dinliyorsun desem?
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
M
Mumya ⭐ 19y
#91
Grup 84 Dört Duvar derim

Sago neden cezadan ayrıldı desem 😊
X
#92
bilmiom ama iyi yapmış
ECSRO açıldı desem
M
Mumya ⭐ 19y
#93
İlgilenmiyorum derim

Hiç tek elle yazı yazdın mı desem?
X
#94
Saten tek elle yazıom derim.

Post kasıyom desem ne dersin.
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#95
afferim derim
almanya 3-1 yeniyo desem ne dersin ?
X
#96
Maçla ilgilenmiyorum derim
Eyvahhhhh !!!!! desem ne dersin
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#97
macı izle derim
maçla ilgilenmiyosan imzandaki isveç maçının skorunu neden koydun desem ne deersin
X
#98
Çünkü uykum var normalde izlerdim yazıları zor zar yazoyom
X
#99
Uuyuyonmu desem ne dersin
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#100
hayır derim (ne dicem)
maçı almanya 3-2 alıp yarı filanle cıktı desem ne dersin ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: