Icerige atla
Extraloob

Dershanedeyiz canımız sıkılıyor.

· 76 Yanıt · 3.9K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#41
Yapılabilecek en güzel şey amerikan filmlerini aratmayacak bir kaçış planı düzenlemek ve bunu uygulamaya geçirdikten sonra orda burda serserice dolaşmak. Sonra bişey olmamış gibi dersaneden çantaları/kitapları alıp eve dönmek.

Bizim dersane evi arıyor ama 😆
[F New]Solo Gitarist
X
Xplosive ⭐ 17y
#42
Yapılabilecek en güzel şey amerikan filmlerini aratmayacak bir kaçış planı düzenlemek ve bunu uygulamaya geçirdikten sonra orda burda serserice dolaşmak. Sonra bişey olmamış gibi dersaneden çantaları/kitapları alıp eve dönmek.

Bizim dersane evi arıyor ama 😆

Yoksa hala rehber hocana "babam numarasını değiştirdi, yeni numarasu şu" deyip kendi numaranı vermedin mi? 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#43
Yapılabilecek en güzel şey amerikan filmlerini aratmayacak bir kaçış planı düzenlemek ve bunu uygulamaya geçirdikten sonra orda burda serserice dolaşmak. Sonra bişey olmamış gibi dersaneden çantaları/kitapları alıp eve dönmek.

Bizim dersane evi arıyor ama 😆

Yoksa hala rehber hocana "babam numarasını değiştirdi, yeni numarasu şu" deyip kendi numaranı vermedin mi? 😆

Cep numarasını geç ev-iş yeri fln tüm numaraları aldılar 😄
[F New]Solo Gitarist
L
Larxene ⭐ 17y
#44
aynen bizimde bütün numaralar alındı anında ispiyonlanıyoruz.
.NET
.NET ⭐ 19y
#45
aynen bizimde bütün numaralar alındı anında ispiyonlanıyoruz.

Kaçılmıyo desene sizdede 😆
[F New]Solo Gitarist
X
Xplosive ⭐ 17y
#46
@wW
Sadece ev telefonu olsa ayarlanırdı ama iş telefonu işi cidden kötü olmuş. Dersane evi arayacak diye her telefona ben koşardım arayan dersane ise bir arkadaş arıyor gibi numara yapardım. ^^
.NET
.NET ⭐ 19y
#47
@wW
Sadece ev telefonu olsa ayarlanırdı ama iş telefonu işi cidden kötü olmuş. Dersane evi arayacak diye her telefona ben koşardım arayan dersane ise bir arkadaş arıyor gibi numara yapardım. ^^

Arıyolar bi de her yoklama sonrası o çok kötü ya 😄
[F New]Solo Gitarist
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#48
Bırak ya mesaj geliyor. 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#49
Bırak ya mesaj geliyor. :D

Mesaj olsa iyi yine bakmıyolar bizimkiler silerim de.. Direk arıyolar abi ya 😁
[F New]Solo Gitarist
Windy
Windy ⭐ 19y
#50
ya cok buyutuyonuz abi olayi 😜 yatirin kafayi bakin uyumaniza 😆
L
Larxene ⭐ 17y
#51
uyumakta bir yere kadar ama hergün hergün çekilmiyor
X
Xplosive ⭐ 17y
#52
Bizim dersane sınıfı 10 kiş ioldugu için rahattık. 7 si kızdı. Onlara hadi kaçıyoruz derdik karşı çıkarlardı sonra ana kuzusu diye dalga geçince onlar kaçardı biz 3 kişi kalırdık. Hocam çok az kişiyiz derdik hoca eve salardı bizi. 🙄
J
JawBreaker ⭐ 18y
#53
ya cok buyutuyonuz abi olayi 😜 yatirin kafayi bakin uyumaniza 😆

Uff en sevdiğim. 🤘 😆 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#54
ya cok buyutuyonuz abi olayi 😜 yatirin kafayi bakin uyumaniza 😆

Uff en sevdiğim. 🤘 😆 😁

Sınıfta kızlarla konuşmaktan uyuyabilsem.. 😄
[F New]Solo Gitarist
Windy
Windy ⭐ 19y
#55
uyumakta bir yere kadar ama hergün hergün çekilmiyor


cekilmiyormu, sabahin 8.30unda dersmi islenirmis,devir kafayi uyu oglen kalk nargile cafe oohhh terasda, hayat bu ya 💃
J
JawBreaker ⭐ 18y
#56
ya cok buyutuyonuz abi olayi 😜 yatirin kafayi bakin uyumaniza 😆

Uff en sevdiğim. 🤘 😆 😁

Sınıfta kızlarla konuşmaktan uyuyabilsem.. :D

Bizim sınıfta kızlar genelde sessizlik olsunda ders işlensin isteyen tipler. 😆
Q
Quensis ⭐ 19y
#57
Dersane dediğin özel kurum takıl kafana göre işte. 😜 Hafta 7 gün 6 gün ders var diyelim. Çekilir mi çekilmez.O zaman bunu ne kadar çekilebilir bir hale getirebilirsek kârdır. 💃

İsim şehir vb. oyunları tavsiye ederim.Ortam varsa şişe fln çevirin her türlü akıyor zaman. 🤝 Tabi hoca kıllık yapabilir bu sebeple sessiz olmakta fayda var. 🤝

Ps:Biz geçen uzun bile eşşek denedik ancak hoca'nın aşırı tepkisiyle karşılaşınca vazgeçtik. 😆

uyumakta bir yere kadar ama hergün hergün çekilmiyor


cekilmiyormu, sabahin 8.30unda dersmi islenirmis,devir kafayi uyu oglen kalk nargile cafe oohhh terasda, hayat bu ya 💃


🤝

Sana katılıyorum bro.

Spoiler
Gülmekten. 😆
B
Buura ⭐ 19y
#58
Yuha derste uzun eşek ha 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#59
Yuha derste uzun eşek ha :D


Oynama girişimi diyelim. 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#60
Yuha derste uzun eşek ha :D


Oynama girişimi diyelim. 😁

Uzun eşeğe erkek sayısı yetmiyo 😄 Kızı yastık yaparsak evvelaaa 😁
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: