Kemalist düşünce derneğinemi üyesin 🙄 şu ergenekonla ilişkisi olan dernek(çok iyi bi noktaya parmak attım sanırım 😄 )
ergenekon ? ahaaahahah..
güldügüme bakma..son derece alakasız 2 şey söyledin..
öncelikle KEMALİST derneklerin sayısı 1-5 ile sınırlandırılamaz.
bir sürüdür..amaçları aynıdır..vatanı bulundugu kötü durumdan kurtarmak isteyen GENÇLERLE doludur.bunu bir düzelteyim..
ergenekon operasyonunu devletin kendi içinde yaptıgı birşey bana göre..
orkun uçar'ın düşünceleri açıkcası bana çok mantıklı geldi..
işi bırakması gereken adamlar bu sahte operasyon adı altında ortalıktan kaldırıldılar..(bana göre)
ergenekon hakkında bir sürü dedikodu var..muhalefete yönelik hatta hükümete yönelik diyenler mevcut.neyin ne oldugunu kimse bilmiyor o yüzden düzenli araştıralım böyle bilmedigimiz şeyler hakkında konuşmadan önce..
bak türkiyeyi ne hale gtirdiler.
Atatürk'ün izinde yürümek hakkında olan bir kurum akla gelince hemen terör örgütü getiriyolar ortaya.
ayrıca Atatürk'ümüzün izinden yürümek için bir dernege katılmaayada gerek yok sanırım.nede olsa her 2tarafda yiyici.