Halkın kendi kendisini yönetmesidir 😆
Demagoji
· 3 Yanıt · 837 görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Her siyasetçinin yapamayacağı bir şey..
Okan Bayülgen'in bir programında çok iyi yaparım demişti, evet biraz öyle oluyor yeter ki savunmak olsun lol
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap