Icerige atla
Extraloob

deepfreez

· 6 Replies · 1.8K views
C
combomax OP ⭐ 18y
#1
kurdum arkadaşlar pc'yi yeniden başlatı-sonra önume pencere cıktı dondu deepfreez açık kapanmıyo şifremi bilmiyom şifre istemedi nasıl kaldıra bilirim yardım edermisiniz 😢 😢 😢 😢
6 Replies
M
MrT3chn0 ⭐ 18y
#2
daha az yer kaplayan, ve daha fazla işlevi olan bir program :

killbox ^^

Bir Bak derim 😊 Belki işe yarar...
C
combomax OP ⭐ 18y
#4
olmadı
M
#5
Deepfreezi ilk kurduğunda şifresini siz belirlemelisiniz. Bu yüzden ctrl + alt + shift + f6 kombinasyonuyla ilk açtığınız şifre penceresini enter 'a basıp geçiniz.
M
mr_gevezee ⭐ 19y
#6
DeepFrezee şirketinin şifreleri program tarafından ilk kurulumda otomatik olarak verilir. Bu şifre 1234, 12345,123456, 0000, 00000 bunlardan birisi veya MassiveAttack Modumuzun da dediği gibi şifresiz olarak programa girişi gerçekleştirebilirsin.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: