arkadaşlar guildte 2 kişiyiz

bize uyucak bizimle takılıcak
yamuk yapmıycak
çağırdınmı gelicek ne olursa olsun
isterse ishadede botu olsun(o zaman çağırmayız gerçide) 😄

50+ herkezi bekleriz

eğer ben sizle takılırım
nereye derseniz oraya gideriz diyorsanız ve
leveliniz düşükse kasarız 😉 np
ama Adam Olucak Yamuk Olmıycak afk nefret ederiz... Afk da olmıycak...


Alayına Gider Ölümüne İsyan Diyosanız...
beklerim..