arkadaşlar guildte 2 kişiyiz
bize uyucak bizimle takılıcak
yamuk yapmıycak
çağırdınmı gelicek ne olursa olsun
isterse ishadede botu olsun(o zaman çağırmayız gerçide) 😄
50+ herkezi bekleriz
eğer ben sizle takılırım
nereye derseniz oraya gideriz diyorsanız ve
leveliniz düşükse kasarız 😉 np
ama Adam Olucak Yamuk Olmıycak afk nefret ederiz... Afk da olmıycak...
Alayına Gider Ölümüne İsyan Diyosanız...
beklerim..
DeaTh_TiMe [Lv3]
· 1 Replies · 1.3K views 0 reading
Log in to write a reply.
Log In