Icerige atla
Extraloob

Deathblow lwl 2

· 4 Yanıt · 1.7K görüntüleme
A
Archamanel OP ⭐ 18y
#1
Evet arkadaşlar, neptünde guildimizi kurduk. Şuanlık level sınırımz yok. Saygılı olacak herkes gelebilir ve birini davet edebilir. Şimdilk 1 level hızlıca level atlamasını planlıorz. Dostluk ve yardımlaşmanın ön planda olacağı bir guild yapmayı planlıorm. Yersiz davranış yapanlarda guildden atılıcaktır. Bir oyun için küfür edilmeyeceğini düşünüyorum.

Forumda bana pm yada e mail ile ulaşabilrsnz...
4 Yanıt
P
#2
iyi alımlar!
A
Archamanel OP ⭐ 18y
#3
Saolda ilk defa karşılaşıyorum böyle. İyi alımlar ne yaw xD
I
Impossy ⭐ 17y
#4
hehe iyi alımlarmı 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: