Ya beyler su dc probleminin çözümünü bilen yokmu ya kafayı yıyicem :S
dcdcdcddcdcdcdcd full dc yeterrrrrrrrrr :D
· 9 Replies · 1.6K views 0 reading
9 Replies
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
5 dakkada bir dc yiyorum sende durum nasıl ?
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
Ben sorunumu çözdüm ati ekran kartım vardı atinin programı catalysti kapatınca sorunum çözüldü...
o nasıl oldu peki kardes ?
kardes bana ulasırmısn ?
pm plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 😞
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
Pm atıldı arkadaşın sorunu çözülmüştür.
Sorun yine basladı lanet olsun summer2:
Gücelll sorunu çözebilen yok mu ?
Log in to write a reply.
Log In