iftar sofrasındayım^^
>>>Dayın Geldi<<<
· 144 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 8
Yanıtlar
Halamlardayım 😄
lord yarkandayım xD
açlıktan bayılmakdayım 😄
post kasmakDayım 😆
pc ye kafa atmakDayım
monitöre bakmakdayım.
pc başındayım ☕
E
Expectance
⭐ 17y
Forum oyunlarındayım
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Tekrardan forum oyunlarındayım
F
fanatiksro
⭐ 17y
sunworldün checkinden bunalmakdayım...
Midesi bulanmak"dayım".
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Oruç tutmak DAYIM
E
Expectance
⭐ 17y
deprasyondayım:D
U
Unforgiven
⭐ 17y
artık vistadayım
çıkmaz ayın son perşembesindeyim
Sıkıntıdan patlamakdayım
E
Expectance
⭐ 17y
4. Senis Paparazzi Alımları Başlamıştırdayım
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Sözlük yazarı alımlarına başvurmakdayım.
p.s:başvurmaktayım olacaktı ama başka yazacak birşey bulamadığımdan böyle oldu
p.s:başvurmaktayım olacaktı ama başka yazacak birşey bulamadığımdan böyle oldu
E
Expectance
⭐ 17y
uyuklamakdayım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap