Icerige atla
Extraloob

:D benm isteğim

· 6 Yanıt · 1.1K görüntüleme
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#1
valla benm tek istediğim mod olmak ve tavsiyem Mr. Green Mr. Green
ya onu gçtim 123234346456456 kere mod başvrusu yaptım neden seçilemediğimi anlamadım yoksa yaştan mı ayrılıyorum Crying or Very sad
6 Yanıt
C
Caprice ⭐ 19y
#2
Yaştan olmadığını çok iyi biliyorum da diğerlerini adminlerimiz ve g.modlarımız biliyor. kahvekeyfi
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#3

Yaştan olmadığını çok iyi biliyorum da diğerlerini adminlerimiz ve g.modlarımız biliyor. kahvekeyfi

olsun kafamdaki o soru işareti kalktı ya o yeter

ama bir zahmet ayıp olmassa Rolling Eyes öm atarmısınız nedenini çok istediğim bir şey olduğu sanırım belli oluyor Confused
B
bannedddd ⭐ 19y
#4
Demekki modluk için henüz yeterli değilsin. Bunun başka bir açıklaması yoktur çünkü. Confused
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#5

Demekki modluk için henüz yeterli değilsin. Bunun başka bir açıklaması yoktur çünkü. Confused

oda doğru Mr. Green
G
Ghost Spy OP ⭐ 19y
#6
tamam gerek kalmadı bn cevabımı aldım Wink

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: