Privatelerden bıktım ve sonunda isroya geri döndük hadi hayırlısı neler olacak bakalım 😊
Yeni Arkadaşım 👍

Buda Yeni Oyuncagım 🤘 Made İn Cyclone ^^

Buda Son hali 😜 Bayramdan Sonra Kasmaya Son Gaz Devam ^^




Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?
Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?
Görününden Fazla Bu char emin ol :)
Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?
Görününden Fazla Bu char emin ol :)
Sadece dress için veriyordum.Sen bilirsin.İstersen sosuda alabilirsin.
sosun yok mu kuzum :P

Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈
yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁

Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈
yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁
çağırmıyorsunuz ki ayıp be ayıp :)
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈
yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁
çağırmıyorsunuz ki ayıp be ayıp :)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap