Icerige atla
Extraloob

CycReturned

· 18 Yanıt · 1.6K görüntüleme
C
cyclone OP ⭐ 19y
#1
Privatelerden bıktım ve sonunda isroya geri döndük hadi hayırlısı neler olacak bakalım 😊

Yeni Arkadaşım 👍


Buda Yeni Oyuncagım 🤘 Made İn Cyclone ^^


Buda Son hali 😜 Bayramdan Sonra Kasmaya Son Gaz Devam ^^

18 Yanıt
C
#2
hayırlı olsun
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#3
En doğrusunu yapmışsın.Hayırlı olsun.
C
cyclone OP ⭐ 19y
#4
Saolun 😜
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#5
Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?
C
cyclone OP ⭐ 19y
#6
Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?


Görününden Fazla Bu char emin ol 😊
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#7
Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?


Görününden Fazla Bu char emin ol :)

Sadece dress için veriyordum.Sen bilirsin.İstersen sosuda alabilirsin.
C
cyclone OP ⭐ 19y
#8
Gaia'da 64 lv 37k spli bower char versem bu charı verir misin?


Görününden Fazla Bu char emin ol :)

Sadece dress için veriyordum.Sen bilirsin.İstersen sosuda alabilirsin.


Ty saol bro 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
sosun yok mu kuzum 😜
A
#10
vay hemşerim hayırlı uğurlu olsun 😄
V
Viski ⭐ 18y
#11
Hayırlı olsun
C
cyclone OP ⭐ 19y
#12
sosun yok mu kuzum :P


Olmazmı Okan abi 😎
8Dg Sun +5 Staff var ama character-bound 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#13
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈
B
ByAti ⭐ 16y
#14
h.olsn
B
B7B ⭐ 16y
#15
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈

yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#16
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈

yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁

çağırmıyorsunuz ki ayıp be ayıp 😊
C
cyclone OP ⭐ 19y
#17
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈

yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁

çağırmıyorsunuz ki ayıp be ayıp :)


Ayıpsın kanka buyur gel msnden konuşalım ^^
B
B7B ⭐ 16y
#18
Noob 😜
Ben sana söyleyeyim. Sen isro falan oynayamazsın. Privatecıyız.biz 😜 Gel yamacıma. 😈

yok be öküz gibi kasıyor benim nukeri 78 wiz ile takas etti benide kendi yamacına çekiyor sende bize katıl 😁

çağırmıyorsunuz ki ayıp be ayıp :)

hadi ordan hazırlık büyü de gel 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: