Icerige atla
Extraloob

Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla .. ;

· 7 Replies · 4.0K views
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#1
Aral serverında Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla -Türk guildlerinin- bir günlügüne de olsa guild amblem olarak Türk bayragı kullanmasını rica ettik ve bu yönde bir duyuru yaptık .
Aynı şeyi sizlerdende bekliyorum ve buraya ss koymanızı rica ediyorum :=)
İyi forumlar .


7 Replies
K
Kai ⭐ 18y
#2
Çok güzel bir düşünce,sizi tebrik ediyorum 😘
J
#3
Bir gün değil hep kalması dilegiyle...
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#4
Çok güzel bir düşünce,sizi tebrik ediyorum 😘

Teşekkürler 😊
@ JeanJacques
inş , Ama sonuçta global bir oyun . Yabancılarla union olmak durumunda kalıyoruz zaman zaman . Tabi dogal oalrak itiraz ediyorlar ^^
U
Uprising ⭐ 19y
#5
güzel düşünmüşsünüz.
T
TheCunninG ⭐ 19y
#6
Çok güzel bir düşünce,sizi tebrik ediyorum 😘

🍺
B
ByAti ⭐ 16y
#7
Bir gün değil hep kalması dilegiyle...

👍 👍 👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: