Aral serverında Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla -Türk guildlerinin- bir günlügüne de olsa guild amblem olarak Türk bayragı kullanmasını rica ettik ve bu yönde bir duyuru yaptık . Aynı şeyi sizlerdende bekliyorum ve buraya ss koymanızı rica ediyorum :=) İyi forumlar .
Teşekkürler 😊 @ JeanJacques inş , Ama sonuçta global bir oyun . Yabancılarla union olmak durumunda kalıyoruz zaman zaman . Tabi dogal oalrak itiraz ediyorlar ^^