Bu oyunu oynuyorum.Herkesi beklerim.Fakat oyundaki tek sorun ping çok yüksek çok az da olsa lag oluyor.Oyun çok zevkli bence.Herkes beklerim.
Nick: Quadrak
Clan: elecTRonic
http://crossfire.subagames.com
Crossfire Online
· 1 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap