Bu oyunu oynuyorum.Herkesi beklerim.Fakat oyundaki tek sorun ping çok yüksek çok az da olsa lag oluyor.Oyun çok zevkli bence.Herkes beklerim.
Nick: Quadrak
Clan: elecTRonic

http://crossfire.subagames.com