Crossfire oynayanlar varsa NoWayOut Kuralım Gençler summer6:
Oyundaki nick'im Andromedaizm yeni char 😎
Crossfire NoWayOut Kuralım
· 2 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap