Artık ikiside aynı ligde daha rahat karşılaştırılırlar .
Ronaldo çok teknik bir adam ama fazla artist, Messi'nin karakteride hoşuma gidiyor o yüzden Messi.
bende o kadar güzel oynasam ve bende yakışıklı olsam bende artistlik yapardım .Doğal şeyler bunlar