Mrb arkadaslar.Son 1-2 haftadır bilgisayarımın CPU kullanımı cok yüksek.1 silkroad client,1 mozilla firefox acınca ara sıra CPU %90 a kadar cıkıyor.sayfa degistirmesi 30-40 sn. kadar sürdügüde oluyor.
1GB Nvidia ekran kartı ve 1.5GB Ram var.1 ay öncesine kadar 5Char ve 4-5 tane internet sayfası acarken tık demeyen bilgisayarım yavaslamaya basladı.Nedeni ne olabilir? Ne yaparsam düzelir? yardımlarınızı bekliyorum...
Not:Sistemi geri yükleme yaptım ise yaramadı.
Eset Smart Security ve ComboFix ile tarama yapıp tüm virüsleri sildim gene ise yaramadı.
Tüm güncellemeri tamam.
Ayrıca ekran kartımda yeni. Yardım ederseniz sevinirim 🤝
CPU Kullanımı Cok Yüksek [Yardım]
· 6 Replies · 3.1K views 0 reading
6 Replies
Virüs programıyla virüsleri sildim demiştin bazı yazılımlar trojanları tanınmaz server olarak yapabiliyor yani virüs programın algılayamaz oluyor virüsleri.. bence trojandan kaynaklanıyor pc'yi formatla..
ama kullandıgım antivirüsler öyle ezik birsey degilki.ComboFix görünmeyen kötü yazılımları siliyor,Eset de zaten Nod32 nin :/
virüs programı ile alakalı degil HDD ile alakalı yani şöyle HDD yüksek degil ise cpu yüksek olabilir sanal bellek yüzünden ayrıcada mozilla %40 civarı cpu yiyor yeni versiyonda yani 3.6 da giderilcek onun dışında normal virüs bulunmuyor sanırım
5 6 ay oncesine kadar Bu sorun yoksa 😊 Taratıp sildim diyorsan, ve hala aynı diyorsan bir format at daha sonra program indirmeden sro ve onceki yaptığın işlemleri bir yap Bak bakalıım yine aynıysa PC'de sorun vardır.

harddiskden görünüm 🙄
Log in to write a reply.
Log In