Icerige atla
Extraloob

Counterde En iyi İkili

· 48 Yanıt · 4.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
B
belirsizzzzz OP ⭐ 19y
#21
Gönderilme zamanı: 23 Nis 2008 17:06
Bugünün tarihi:29 Temmuz 2008 😁 😁


Kasıt ❓ 😈 😁
O
#22
Gönderilme zamanı: 23 Nis 2008 17:06
Bugünün tarihi:29 Temmuz 2008 😁 😁


Kasıt ❓ 😈 😁

Uzatmayı amma çok seviyoruz be ercan'cım 😁
Onu derken amacım yani çok zaman geçmiş asdasdasd kaçtım topicten battım iyice. 😈
U
Uykucu ⭐ 19y
#23
awp-deagle
M
#24
Keleş ve deagle!
S
Stephanos ⭐ 19y
#25
a)m4a1-deagle
A
addIcFb ⭐ 19y
#26
Ayrılmak ikiliden azla vazgeçmem.
b) awp-deagle

ney kassettın abi sarı lacivert filn x)
B
belirsizzzzz OP ⭐ 19y
#27
o sarı değil nan turuncu herşeyden bir pay çıkarmayın kendinize 😄
4
#28
4Ever ak47-deagle
O
#29
4Ever

2Gether 😁
W
WesT ⭐ 18y
#30
Tabikide AWP-DEAGLE tartışılmaz 😄
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#31
Only Desert Eagle...
m4a1 neymiş.Belki sustucusu olmadan çalışırsak bir işe yarar ama DE yi değişmem hiçbirine.Alayına HS. 😁
M
mertcangs ⭐ 18y
#32
ak47-deagle
Y
Yukie ⭐ 19y
#33
m4a1 ve anti-teröristlerin standart tabancası (ismini çıkaramadım) ile genelde awp gibi teker teker vurarak giderim. Ancak awp yi elime alınca hiçbişi yapamıyorum :S

susturuculu silahları iyi kullanıyorum
S
SnowFlake ⭐ 18y
#34
E)Hiçbiri 😜
S
Sniker ⭐ 19y
#35
m4a1+USP deagleden çok daha seri ikjincil tabanca olarak kullanacağınız için USP derim hem kaçarak ateş etme olanağınız doğar.Çoktandır cs oynamıyorum ama darthvaderden sonra gelirdim hep exl serverinda ve onu tek avlayabildiğim nerdeyse tek yönü deagle kullanıp beni vuramamasıydı^^
K
Kobe ⭐ 19y
#36
b)awp-deagle 40% 40% [ 25 ] x
A
Absence ⭐ 19y
#37
ak47
T
Tarantella ⭐ 19y
#38
konu 1.5 ise evet m3 ve usp can yakar.m4a1+deagle , awp+deagle keza..fakat 1.6 da hızlı silah değişimi yok,varsa da ben beceremiyorum.bu durumda müthiş ikili pörtlüyor.ama silah bittiğinde her zaman usp tercihimdir.
M
mfsyzgt ⭐ 18y
#39
m4a1-deagle
Z
Zeratul ⭐ 18y
#40
m4a1 - usb.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: