Icerige atla
Extraloob

Counter Strike Fun Club

· 38 Replies · 2.1K views · Page 2 / 2
Replies
R
ReDeviL ⭐ 19y
#21
aynen bnide yaz 1.6 yı çok gzl oynarım 🤤

Benide yaz
Ps:Sen mi güzel oynuosun hıh 😁
I
ironEyE ⭐ 18y
#22
aynen bnide yaz 1.6 yı çok gzl oynarım 🤤

Benide yaz
Ps:Sen mi güzel oynuosun hıh 😁

ewt çok gzl oynarım

surf_ski hariç 😜
R
ReDeviL ⭐ 19y
#23
aynen bnide yaz 1.6 yı çok gzl oynarım 🤤

Benide yaz
Ps:Sen mi güzel oynuosun hıh 😁

ewt çok gzl oynarım

surf_ski hariç :P

haha 😜 Bu arada ben Tricky hem oyundan hem csden 😁
C
carlos ⭐ 19y
#24
Benide Ekleyin ama Counter Strike 1.6 Oynuyom Profum 🕵️
M
Morwena ⭐ 19y
#25
ehehehe prof göksuhan gel fy_iceworld 😁
C
carlos ⭐ 19y
#26
Herkezi beklerim Surf_ski_2`ye Çok fena kayarım 😁
I
ironEyE ⭐ 18y
#27
Herkezi beklerim Surf_ski_2`ye Çok fena kayarım 😁

banada öğretsen b, türlü beceremiyorum nasıl kayıyorsun
S
SymbioN ⭐ 19y
#28
a ve d tuşu bu kadar bana da ilk başta zor geliyodu ama şimdi neden yapamamışım diye hatırlayıp gülüyorum 😄 Beni de yaz exl kapandı tüysüz tavuk gibi ortada kaldık ^^
S
Statuss ⭐ 18y
#29
cs yi ne zaman oynuyoruz
D
Dexter ⭐ 19y
#30
bnn bnide alınn 😄
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#31
Her zaman burdayım Dust_2 4EVER 😘 Herkesi beklerim 😉
T
TheOne OP ⭐ 19y
#32
yahu bu nedir allah aşkına ben ne kadar uğraştım onları yapmak için sen neden değiştiriyorsun ki hadi aynı düzende üyeleri eklesen neyse sanki, düzensizdi lütfen eski haline getirirmisin
B
#33
Hayır getiremem topic güzelleştirildi,normal renk kodlarıyla yapıldı(g.mod,d.mod)
B
#34
Sen bilirsin yeni bir topic acmam.Bu kalsın ama başladığı gibi gidicek.Konunun güzelleştirilmesine karşıysan.
S
Statuss ⭐ 18y
#35
olmadı ama kapanması
B
BlueLight ⭐ 18y
#36
Benide yazarmısın 😊
B
BlueLight ⭐ 18y
#37
Niye kapandı :S
I
ironEyE ⭐ 18y
#38
konu düzenlendiği için gunslingerde kapatmış 🙄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: