arkadaşlar bende tamindir.com dan cs wall hılesi indirmisdim(cs1.6) için.adın cd-d33.4 dü.dün e kadar çalısıyordu.ama nedense bu gün çalısmaz oldu.end e basınca oyundan atıyor.baska serverlerdede atabiliyor.atmadığı zamanda oluyor.o programda end tusunu mesela f9 yapabilirmiyim.f9 a bassam mesela end in yerini tutarmı.söyle bir şey daha var mesela.oyundan atıyor hıle var diye.ama nerdese herkesde var hıle o serverde ama benı atıyor.yardım bekliyorum. Neutral Neutral kahvekeyfi hmm .
Çok Önemli Cs
· 18 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
cs yi bi yeniden kur duzeLir
waLLa karsıyız hmm hmm
waLLa karsıyız hmm hmm
düzelmiyor kaç kere denedim. Neutral ya mesela a serverinde atıyor ama b serverinde giriyor.nasıl oluyor.zaten o serverde wall dolu wall ın yoksa ölüyorsun hemen onun için istiyorum.yardım edin. Question Shocked Neutral kahvekeyfi
Yok wall açma olur biter wallsız Çok iyi serverlar var .Ben sana birkaç server Ip vereyim.
connect 62.68.200.77
connect 62.68.200.71
connect 62.68.200.72
connect 62.68.200.77
connect 62.68.200.71
connect 62.68.200.72
heheueh ayneeen aLi no waLL no ks Laughing
end e bastın mı nıck ın yazıp yasaklı tusa bastı yazıo hem rezıl olursun.bunun nedenı serverde chatıng death olması ama bu olsa bıle calısan vallar da var tabi. extraokk
en iyi si no wall oyuna dewam Razz
Yok wall açma olur biter wallsız Çok iyi serverlar var .Ben sana birkaç server Ip vereyim.
connect 62.68.200.77
connect 62.68.200.71
connect 62.68.200.72
1 ve 3 üncüsünde incisinde server full dedi 2.si rezervasyon nedeniyle atıldınız dedi Neutral ya arkadaşlar bende karsıyım wall a ama o serverın hepsi wall nerdese.bende o serverde oynamak istiyorum Mr. Green Mr. Green .eğer yardım ederseniz çok iyi olur Mr. Green hmm extraokk hmm extrabeer
end e bastın mı nıck ın yazıp yasaklı tusa bastı yazıo hem rezıl olursun.bunun nedenı serverde chatıng death olması ama bu olsa bıle calısan vallar da var tabi. extraokk
ya iste biliyorsan versene.çünkü serverde wall ı çalısanlar var.onlarda yasaklı tusa bastı fılan demiyor.bazı kişilerde diyor.bende onlardanım herhalde Mr. Green Mr. Green Mr. Green Razz
end e bastın mı nıck ın yazıp yasaklı tusa bastı yazıo hem rezıl olursun.bunun nedenı serverde chatıng death olması ama bu olsa bıle calısan vallar da var tabi. extraokk
ya iste biliyorsan versene.çünkü serverde wall ı çalısanlar var.onlarda yasaklı tusa bastı fılan demiyor.bazı kişilerde diyor.bende onlardanım herhalde Mr. Green Mr. Green Mr. Green Razz
valaha silkroad a basladım cs yi bıraktım şimdi vall ları takip edemiyom yani suan bulamam
pff Crying or Very sad benim kıl olduğum nokta öbür adamlarda nasıl atmıyor.onlar demekki baska türde prog. kullanıyor.yada end tusunu hıleyı açıp oyuna girmesemde servere girince yine atıyor.demekki end,delete tuslarında bir şeylik var.ayar yapıp nasıl değistirebilirim.end e basmadan nasıl çalıstırabilirim.yada baska bildiğiniz güzel bir prog varmı?. extrabeer popcorn perde
pff Crying or Very sad benim kıl olduğum nokta öbür adamlarda nasıl atmıyor.onlar demekki baska türde prog. kullanıyor.yada end tusunu hıleyı açıp oyuna girmesemde servere girince yine atıyor.demekki end,delete tuslarında bir şeylik var.ayar yapıp nasıl değistirebilirim.end e basmadan nasıl çalıstırabilirim.yada baska bildiğiniz güzel bir prog varmı?. extrabeer popcorn perde
onlarda vall acıyo ama senınkinden degil cd ye yakalanmıyandan sende cd olmayan serverlara gır
arkadaşlar cd ye yakalanmayan prog biliyorsanız nolur koyun pls.biri yardım etsin.(çok mu uzatdım ne ama yardım istiyorum
upp.ağlamak üzereyim lüften ama lütfen cd ler e yakalanmayan wall prog u verin Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad
F
fatihhan46
⭐ 19y
mümkün olduğunca wall olmayan ve sürekli admın gözetiminde olan bikaç ip vereyim wall=mall Laughing
212.174.15.181
212.174.15.182
212.174.15.183
212.174.15.184
no wall no küfür Mr. Green
212.174.15.181
212.174.15.182
212.174.15.183
212.174.15.184
no wall no küfür Mr. Green
ya.ben wall sız server istemiyorum yaw.ya arkadaşlar o kadar sitede adam var biri bilmiyormu ya Evil or Very Mad Evil or Very Mad
bizde hiLe yok kusura bakma Twisted Evil Mr. Green
Ya hersey var.ama hile niye yok:@ Embarassed Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad .ya mutlaka bilen vardır.öm den atın yaw yada bir link.ya önemli diyorum siz bizde hile olmaz diyorsunuz.bende diyorumki o zaten hıleri server.sizde hilesiz server veriyorsunuz.ben o serverde oynuyorum.sizden server istemiyorum.ya bilen varsa sölesin Crying or Very sad Crying or Very sad Exclamation
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap