Icerige atla
Extraloob

Çok Önemli Cs

· 18 Yanıt · 3.0K görüntüleme
Q
quest OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar bende tamindir.com dan cs wall hılesi indirmisdim(cs1.6) için.adın cd-d33.4 dü.dün e kadar çalısıyordu.ama nedense bu gün çalısmaz oldu.end e basınca oyundan atıyor.baska serverlerdede atabiliyor.atmadığı zamanda oluyor.o programda end tusunu mesela f9 yapabilirmiyim.f9 a bassam mesela end in yerini tutarmı.söyle bir şey daha var mesela.oyundan atıyor hıle var diye.ama nerdese herkesde var hıle o serverde ama benı atıyor.yardım bekliyorum. Neutral Neutral kahvekeyfi hmm .
18 Yanıt
S
saxfax ⭐ 19y
#2
cs yi bi yeniden kur duzeLir


waLLa karsıyız hmm hmm
Q
quest OP ⭐ 19y
#3
düzelmiyor kaç kere denedim. Neutral ya mesela a serverinde atıyor ama b serverinde giriyor.nasıl oluyor.zaten o serverde wall dolu wall ın yoksa ölüyorsun hemen onun için istiyorum.yardım edin. Question Shocked Neutral kahvekeyfi
M
Morwena ⭐ 19y
#4
Yok wall açma olur biter wallsız Çok iyi serverlar var .Ben sana birkaç server Ip vereyim.
connect 62.68.200.77
connect 62.68.200.71
connect 62.68.200.72
S
saxfax ⭐ 19y
#5
heheueh ayneeen aLi no waLL no ks Laughing
N
Nervous_ ⭐ 19y
#6
end e bastın mı nıck ın yazıp yasaklı tusa bastı yazıo hem rezıl olursun.bunun nedenı serverde chatıng death olması ama bu olsa bıle calısan vallar da var tabi. extraokk
M
Morwena ⭐ 19y
#7
en iyi si no wall oyuna dewam Razz
Q
quest OP ⭐ 19y
#8

Yok wall açma olur biter wallsız Çok iyi serverlar var .Ben sana birkaç server Ip vereyim.
connect 62.68.200.77
connect 62.68.200.71
connect 62.68.200.72


1 ve 3 üncüsünde incisinde server full dedi 2.si rezervasyon nedeniyle atıldınız dedi Neutral ya arkadaşlar bende karsıyım wall a ama o serverın hepsi wall nerdese.bende o serverde oynamak istiyorum Mr. Green Mr. Green .eğer yardım ederseniz çok iyi olur Mr. Green hmm extraokk hmm extrabeer
Q
quest OP ⭐ 19y
#9

end e bastın mı nıck ın yazıp yasaklı tusa bastı yazıo hem rezıl olursun.bunun nedenı serverde chatıng death olması ama bu olsa bıle calısan vallar da var tabi. extraokk

ya iste biliyorsan versene.çünkü serverde wall ı çalısanlar var.onlarda yasaklı tusa bastı fılan demiyor.bazı kişilerde diyor.bende onlardanım herhalde Mr. Green Mr. Green Mr. Green Razz
N
Nervous_ ⭐ 19y
#10


end e bastın mı nıck ın yazıp yasaklı tusa bastı yazıo hem rezıl olursun.bunun nedenı serverde chatıng death olması ama bu olsa bıle calısan vallar da var tabi. extraokk

ya iste biliyorsan versene.çünkü serverde wall ı çalısanlar var.onlarda yasaklı tusa bastı fılan demiyor.bazı kişilerde diyor.bende onlardanım herhalde Mr. Green Mr. Green Mr. Green Razz

valaha silkroad a basladım cs yi bıraktım şimdi vall ları takip edemiyom yani suan bulamam
Q
quest OP ⭐ 19y
#11
pff Crying or Very sad benim kıl olduğum nokta öbür adamlarda nasıl atmıyor.onlar demekki baska türde prog. kullanıyor.yada end tusunu hıleyı açıp oyuna girmesemde servere girince yine atıyor.demekki end,delete tuslarında bir şeylik var.ayar yapıp nasıl değistirebilirim.end e basmadan nasıl çalıstırabilirim.yada baska bildiğiniz güzel bir prog varmı?. extrabeer popcorn perde
N
Nervous_ ⭐ 19y
#12

pff Crying or Very sad benim kıl olduğum nokta öbür adamlarda nasıl atmıyor.onlar demekki baska türde prog. kullanıyor.yada end tusunu hıleyı açıp oyuna girmesemde servere girince yine atıyor.demekki end,delete tuslarında bir şeylik var.ayar yapıp nasıl değistirebilirim.end e basmadan nasıl çalıstırabilirim.yada baska bildiğiniz güzel bir prog varmı?. extrabeer popcorn perde

onlarda vall acıyo ama senınkinden degil cd ye yakalanmıyandan sende cd olmayan serverlara gır
Q
quest OP ⭐ 19y
#13
arkadaşlar cd ye yakalanmayan prog biliyorsanız nolur koyun pls.biri yardım etsin.(çok mu uzatdım ne ama yardım istiyorum
Q
quest OP ⭐ 19y
#14
upp.ağlamak üzereyim lüften ama lütfen cd ler e yakalanmayan wall prog u verin Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad
F
fatihhan46 ⭐ 19y
#15
mümkün olduğunca wall olmayan ve sürekli admın gözetiminde olan bikaç ip vereyim wall=mall Laughing
212.174.15.181
212.174.15.182
212.174.15.183
212.174.15.184
no wall no küfür Mr. Green
Q
quest OP ⭐ 19y
#16
ya.ben wall sız server istemiyorum yaw.ya arkadaşlar o kadar sitede adam var biri bilmiyormu ya Evil or Very Mad Evil or Very Mad
M
Morwena ⭐ 19y
#17
bizde hiLe yok kusura bakma Twisted Evil Mr. Green
Q
quest OP ⭐ 19y
#18
Ya hersey var.ama hile niye yok:@ Embarassed Crying or Very sad Crying or Very sad Evil or Very Mad .ya mutlaka bilen vardır.öm den atın yaw yada bir link.ya önemli diyorum siz bizde hile olmaz diyorsunuz.bende diyorumki o zaten hıleri server.sizde hilesiz server veriyorsunuz.ben o serverde oynuyorum.sizden server istemiyorum.ya bilen varsa sölesin Crying or Very sad Crying or Very sad Exclamation

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: