nese sağlık olsun bi dahada şeytana uyma yoksa kendimi elektriğe vericem zuhahahaha Very Happy
orayı kırmızı yazmamın kendi aramızda bi sebebi var xD
Very Happy lol
nese sağlık olsun bi dahada şeytana uyma yoksa kendimi elektriğe vericem zuhahahaha Very Happy
orayı kırmızı yazmamın kendi aramızda bi sebebi var xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap