ben eski sroyu sildim legend 2 yi yüklemek için please wait den sonra hata veriyor eski sroyu yüklücem ondada hata veriyor lütfen yardım kafayı yedim
cok acil yardım
· 16 Replies · 1.3K views 0 reading
16 Replies
ne hatası veriyor..?
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !abaca eski sroyu sildim diemi veriyor " Cilent file is damaged please reinstall the cilent " işte bu modum lütfen yardım et
o hatayıda eski sroyu yüklerken veriyor bende
bendede soyle bi hata veriyor yeni bi konu acmak istemedim;
client can be used legend II after falan diyor ?
bak ..silkroadonline ile ilgili ne varsa sil tabi Legend II Setup'ını silme herşeyi sil sonra setup'ı tekrardan tıkla Please Waitte bekle..olmazsa..bilemiycem.. Rolling Eyes
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de ! Z
zebani2059
⭐ 19y
sroyu remove demek yeterli olmuyo bende de yapmıştı cdeki sro klasörünü kökten elle sildim çalıştı
eğer klasör duruyorsa yapabilir...
eğer klasör duruyorsa yapabilir...
sen eskisinin üstünemi yükledin yoksa silipmi yükledin?
bak ..silkroadonline ile ilgili ne varsa sil tabi Legend II Setup'ını silme herşeyi sil sonra setup'ı tekrardan tıkla Please Waitte bekle..olmazsa..bilemiycem.. Rolling Eyes
bendede soyle bi hata veriyor yeni bi konu acmak istemedim;
client can be used legend II after falan diyor ?
sen tekrardan dene.. Rolling Eyes
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !gene aynı hata Sad eskisinin setabunu silimmi
sendedemi aynı hata please wait den sonraki
bendede soyle bi hata veriyor yeni bi konu acmak istemedim;
client can be used legend II after falan diyor ?
sen tekrardan dene.. Rolling Eyes
dunden beri deniyorum haci ya..Olmuyor olmuyor olmuyor..2GB girdi kotaya :S
hağla aynı hata eski sroyu istiyor olabilrmi ?????
hağla aynı hata eski sroyu istiyor olabilrmi ?????
alakası yok ben sildim sroyu yerine bunu yükledim oldu..süperde oldu yani.. extraokk
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Bilgisayar'da Legend II Setup Haric Sro ile alakası 1 klasör bile yok.
Sro'yu kökten sildim ve setup ı çalıştırdım aynı hata devam ediyor. kahvekeyfi
Sro'yu kökten sildim ve setup ı çalıştırdım aynı hata devam ediyor. kahvekeyfi
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Once legend 2 yi kurdum normal sro klasörüne degil tabi başka bi klasöre
sonra eskisini sildim nonstop hiç bi sorun çıkmadan halledildi sizde bi sorun çıkması şaşırtıcı
sonra eskisini sildim nonstop hiç bi sorun çıkmadan halledildi sizde bi sorun çıkması şaşırtıcı
çok tsk ederim sorun devam ediyor ama ben açılmışını ark.dan attırdım 😊 çok saolun
U
UrbanChaos
⭐ 19y
Hala Var bu Hata Bnde :S
Log in to write a reply.
Log In