Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 45 / 48
Yanıtlar
S
SLAYER_BBB ⭐ 18y
#881
artık yenileyin lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
J
#882
kardesim indirdim herseyi klasore cıkardm o microsofttan indirdim odedigini yukledim ama ge acılmıo exe
J
#883
birde bende şifre istemedi bune yawww 😄
W
warwin ⭐ 18y
#884
ewt çok iyi bir program ama artık işlevini yitirmiş güncellenirse srocular çok sevinecek.
A
#885
Yan yana yapılandırma olmadığından açılamadı gibi bir hata veriyor sr33 ve sr33clientless.
onları da mı sro klasörüne atıcam?
Bende vista var bu yüzden mi sorun oluyor?
N
nunez ⭐ 18y
#886
benden de size bir kıyak eger programın versiyonu degişti fln flan açılmıyor diyorsanız çozumu cok kolay Versiyon adında yapilandırma ayarı olan bir dosya var onun içini açın ve en ust bolumde programın versiyonu yazıyor onu silkroadin versiyonu ile degiştirin (mesela bende 157 yaziyordu onu 175 yazdım) gibi o zaman oluyor sayggılarımla (program 10 numaraymıs yaf ama bir zamanlar buna bide agbot eklenilmişti o da olsa 11 numara olur 😊 emegesaygi teskrler
A
asl4nn ⭐ 17y
#887
Eğer yapılandırma hatası alıyorsanız tıklayın

ben o dosyayi indiremiorum bana msnden yasakk degil se yolluyacak birisi varmi
Y
yasozen ⭐ 17y
#888
Arkadaslar clientless ile giriyorum ancak normal giremiyorum dc veriyor daha login ekrani bile acilmada. Rumata ile de giremedim yardim pls.
_
#889
gzl bi prgram
A
AsMeMRh ⭐ 18y
#890
şoyle bir hata alıyorumhttp://img291.imageshack.us/my.php?image=adszyw8.jpg" alt="" loading="lazy">
Violent Arise
#891
ya ben tam olarak anlamadm sro33.exe dosyasını bulamadm yanlış hatırlamıorsam ya joson walker abi daha açıklayıcı olarak anlatırsan yemin ediorm çok duamı alırsın gerçekten çok büyük adamsın bi ara senin media.pk2 li dosyanı indirmiştim silkroad yazısı yerinde jasonwalker yazıodu ama şimdi gene indirdim yaptığımda oyuna girmior ????????(soru işareti hatası) alıyorum nedeni varmıdır acaba ama cliendlessi anlatırrsan daha açık bir biçimde yada videoya çekersen çok memnun olurum abi 😉
R
R3dDrag0n ⭐ 18y
#892
serverlist.ini istio? bu arada güzel çalışma 😜
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#893
1.176'ya uyarlandı.

Iris server'ı eklendi.
Phoenix server'ı eklendi.
Ares server'ı eklendi.
Eos server'ı eklendi.
Titan server'ı eklendi.
A
AnnaNova ⭐ 19y
#894
ssakın kullanmayın banlandı charım
X
#895
ellerine sağlık Jason abi süper olmuş 😊
Y
Yao16 ⭐ 17y
#896
ya jason yardım edermısın SR33 exeye tıklıyorum açılmıyor ne ata veriyo nebişey açılmıyo
D
DeViLBoWeR ⭐ 17y
#897
müthiş ötesi bir program teşekkürler =)
D
dreaman ⭐ 18y
#899
Çok sağol...
K
karayipx ⭐ 18y
#900
malesef çalısmıyor :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: